۰
plusresetminus
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۸

تدوین دستورالعمل‌ مبارزه با پولشویی شرکت پست

ایتنا- عضو هیات مدیره و رییس کمیته پولشویی شرکت پست از تدوین و ابلاغ دستورالعمل‌ مبارزه با پولشویی خبر داد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، اسکندر حلال خور، عضو هیات مدیره و رییس کمیته پولشویی بر ضرورت فرهنگ سازی برای مبارزه با پولشویی تاکید کرد.


وی اتخاذ شیوه‌های پیشگیرانه را در مبارزه با پولشویی موثر خواند و ‌خاطرنشان کرد: ایجاد باورهای مشترک و وحدت رویه در مبارزه با این پدیده شوم اقتصادی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

وی با اعلام آمادگی شرکت پست برای همکاری در جهت مبارزه با پولشویی بیان کرد: این شرکت مبارزه با پول‌های کثیف و عواید مالی ناشی از فعالیت‌های مجرمانه را به عنوان یکی از اولویتهای خود قرار داده است.

حلال خور با اشاره به این که دستورالعمل مبارزه با پولشویی شرکت پست تنظیم و تصویب شده است اظهار کرد: با هدف سالم‌سازی فضای اقتصادی و تضمین سلامت فرآیندهای مالی و اعتباری و در راستای اجرای قانون مبارزه با پولشویی مصوب سال ۱۳۸۶ و آیین نامه اجرایی آن مصوب سال ۱۳۸۷دستورالعمل مربوطه تهیه و تدوین شده و به تمامی واحدهای اجرایی و ستادی ابلاغ شده است.

وی در ادامه گستره اجرای وظایف قانون و دستورالعمل فوق را حوزه عملیات پستی دانست ولی اطلاع رسانی دستورالعمل فوق را برای تمامی کارکنان شبکه ضروری خواند.

حلال خور در پایان از تمامی واحدهای ستادی و اجرایی خواست در اجرای دقیق این دستورالعمل بکوشند و گزارش نتایج اقدامات انجام شده در این زمینه را به طور مستمر ارایه دهند.
کد مطلب: 29640
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام