۰
plusresetminus
جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۲۱
اپل به دنبال راه‌های جدید محبوبیت

خودروهای اپل با نام iCar وارد خیابان می‌شوند + تصاویر

ایتنا - سری جدید محصولات اپل خودروهای هستند که با نام iCar شناخته می‌شوند و انواع فناوری‌ها و امکانات مورد نیاز کاربران را به صورت یکجا شامل می‌شوند.
خودروهای اپل با نام iCar وارد خیابان می‌شوند + تصاویر


طی چند ماه گذشته از محبوبیت گوشی هوشمند iPhone و رایانه لوحی iPad در بازار جهانی کاسته شده است.
اما اپل این روزها رویاهای بزرگ‌تری را در سر می‌پروراند تا از این طریق بتواند بار دیگر محبوب‌ترین شرکت فناوری نزد کاربران جهانی باشد.


به گزارش ایتنا، حرف انگلیسی "i" که شرکت اپل از آن برای نامگذاری محصولات خود استفاده می‌کند، به‌زودی در ابتدای کلمات دیگر هم قرار می‌گیرد تا محصولات جدید این شرکت به کاربران جهانی معرفی شود.

از جمله سیستم‌هایی که در آینده نزدیک نام آنها با حرف انگلیسی "i" شروع می‌شود تا معرف محصولات جدید اپل باشند می‌توان به ساعت‌ مچی، خودرو و دستگاه‌های الکترونیکی پزشکی و سلامتی اشاره کرد.

به منظور توسعه این محصولات جدید، مدیران شرکت اپل بهار گذشته جلساتی را با "ایلون موسک"( Elon Musk) مدیرعامل شرکت خودروسازی Tesla برگزار کردند و روزنامه San Francisco Chronicle نیز آغاز همکاری‌های این دو شرکت را تایید کرد.


اما طی چند ماه گذشته اعلام شد که اپل قصد دارد شرکت خودروسازی Tesla را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان اتومبیل‌های الکترونیکی در جهان بخرد.

منابع آگاه در همین راستا اعلام کردند که چند روز قبل "آدریان پریکا"(Adrian Perica) مدیر مرکز ادغام و خریداری شرکت‌های جدید در اپل به همراه "تیم کوک"(Tim Cook) مدیرعامل اپل جلساتی را با مدیرعامل شرکت خودروسازی Tesla برگزار کرده‌اند تا امکان خرید آن را بررسی کنند.

گفتنی است که هر دو برند یاد شده برای فناوری‌های پیشرفته و طراحی‌های منحصر به‌فرد خود شهرت جهانی دارند و مدل‌های ویژه‌ای از محصولات خود را روانه بازار می‌کنند که نمونه‌های آن در بازار دیده نمی‌شود.


اگرچه هنوز فرآیند خرید شرکت خودروسازی Tesla توسط اپل قطعی نشده است، اما گفته می‌شود که در آینده نزدیک نسل جدید نمایشگرهای لمسی و فناوری‌های اپل در محصولات این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که سری جدید محصولات اپل خودروهای هوشمندی است که با نام iCar شناخته می‌شوند و انواع فناوری‌ها و امکانات مورد نیاز کاربران را به صورت یکجا شامل می‌شوند.
 
کد مطلب: 29565
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام