۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۳

تمایل مدیرعامل جدید مایکروسافت برای فروش مرکز تولید Xbox

ایتنا - "ساتیا نادلا" تمایلی به بازی‌های رایانه‌ای ندارد و احتمال می‌رود که مرکز تولید کنسول بازی Xbox را واگذار کند.
تمایل مدیرعامل جدید مایکروسافت برای فروش مرکز تولید Xbox


چند روزی از انتصاب "ساتیا نادلا"(Satya Nadella) مدیرعامل جدید شرکت مایکروسافت می‌گذرد و منابع آگاه اعلام کرده‌اند که این مدیرعامل هندی تمایل چندانی به مرکز تولید کنسول بازی Xbox ندارد و احتمال می‌رود که آن را واگذار کند.


به گزارش ایتنا، پیش از این شایعاتی در مورد تمایل مایکروسافت برای واگذاری مرکز تولید کنسول بازی Xbox منتشر شده بود، اما در هیچ یک از این اخبار گفته نشد که چه شرکتی تمایل به خرید این واحد بزرگ دارد.

البته باید توجه داشت که فروش این مرکز تجاری برای شرکت مایکروسافت بسیار سخت خواهد بود، زیرا غول نرم‌افزاری جهان چندی پیش شرکت Gears of War را خریداری کرد تا از این طریق بتواند بازی محبوب Halo را توسعه دهد و از این طریق بتواند طی چند سال آینده سهم بیشتری از بازار جهانی بازی‌های رایانه‌ای را به‌دست آورد.

به هر حال باید توجه داشت که هنوز هیچ یک از مدیران ارشد مایکروسافت خبری در مورد حرکت‌های آتی واحد تولید کنسول Xbox منتشر نکرده‌اند.


"ساتیا نادلا" که این روزها مدیریت بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری جهان را در دست گرفته است هیچ تمایلی به بازی‌های رایانه‌ای ندارد و تاکنون تجربه‌ای در این زمینه کسب نکرده است.

او در سال ۱۹۹۲ به مایکروسافت پیوست و پس از گذشت مدتی به مغز متفکر آن برای تبدیل انتقال همه خدمات این شرکت به فضای پردازش ابری تبدیل شد و توانست یکی از بزرگ‌ترین تحولات در شرکت مایکروسافت رقم بزند.

با این وجود، نادلا هفته گذشته پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل مایکروسافت ایمیلی را به تمامی کارمندان این شرکت ارسال کرد که در آن هیچ خبری از تمایل او برای توسعه مرکز تولید کنسول بازی Xbox نبود.

او در این ایمیل توضیح داده بود که مایکروسافت از این پس با سرعت بیشتر خدمات و محصولات خود را وارد بازار می‌کند و به خوبی از اهمیت محصولات موبایلی و خدمات مبتنی بر فضای پردازش ابری آگاهی دارد.
 
کد مطلب: 29470
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام