۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۴

سونی موبایل در کنار قهرمانان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

ایتنا - لذت و هیجان تماشای مسابقۀ تیم ملی فوتبال ایران از نزدیک در عرصۀ جام جهانی و در کشور زیبای برزیل فرصتی است که شاید تنها یک بار برای هر فرد فراهم شود و Sony Mobile مصمم است این فرصت را به بهترین نحو در اختیار هواداران پرشور تیم ملی ایران قرار دهد.


راهیابی به جام جهانی فوتبال برای هر کشوری افتخار بزرگی است و تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر و پس از هشت سال با موفقیت به جام جهانی فوتبال در برزیل صعود کرده است.

به گزارش ایتنا Sony Mobile به عنوان عضوی از خانوادۀ بزرگ Sony حامی رسمی این مسابقات بوده و مفتخر است این موفقیت را با طرفداران تیم ملی که یار دوازدهم آن محسوب می‌شوند، جشن بگیرد.
لذت و هیجان تماشای مسابقۀ تیم ملی فوتبال ایران از نزدیک در عرصۀ جام جهانی و در کشور زیبای برزیل فرصتی است که شاید تنها یک بار برای هر فرد فراهم شود و Sony Mobile مصمم است این فرصت را به بهترین نحو در اختیار هواداران پرشور تیم ملی ایران قرار دهد.

به همین جهت برای ۱۰ نفر(۵ زوج) از خریدارانی که از اول بهمن ماه سال جاری تا پایان تعطیلات نوروزی سال آینده (۱۵ فروردین ۱۳۹۳) یکی از تلفن‌های هوشمند بی‌همتای سری Z را خریداری نمایند، فرصت تماشای یکی از بازی‌های ایران را در کنار یکی از عزیزانشان فراهم‌ می‌آورد.

خریدارانی که یکی از محصولات ممتاز و با دوام سری Z شامل Xperia™‎ Z1 Compact، Xperia™‎ Z۱، Xperia™‎ Z، Xperia™‎ Z Ultra و Xperia™‎ ZR را با ضمانتنامۀ شرکت آرمان همراه آرین، نمایندۀ رسمی تلفن‌های هوشمند Sony Mobile در ایران، خریداری کنند، می‌توانند کارت شرکت در این قرعه کشی را پس از ممهور نمودن به مهر فروشگاه محل خرید، به شرکت آرمان همراه آرین ارسال کرده و علاوه بر لذت بردن از محصولی بی‌نظیر، شانس همراهی با قهرمانان تیم ملی فوتبال را نیز به دست آورند.
قرعه کشی این مسابقه در فروردین ماه ۱۳۹۳ برگزار شده و ۵ برنده به علاوۀ ۵ همراه (مجموعاً ۱۰ نفر) به این مسابقات اعزام خواهند شد.

Sony Mobile با معرفی محصولات سری Z خود، تلفن‌های هوشمند را دوباره تعریف کرده است. این تلفن‌های هوشمند مبتنی بر Android در عین زیبایی و برازندگی، بسیار قدرتمند و بادوام بوده و قابلیت‌های آنها مانند عملکرد و کیفیت دوربین، پردازشگر و مقاومت در برابر شرایط نامساعد محیطی از جمله ورود آب و گرد و غبار، به تأیید منابع مستقل،از سایر محصولات رقیب هم‌تراز به مراتب پیشرفته‌تر است.

ویژگی‌های سخت افزاری و قابلیت‌های نوآورانه و منحصر به فرد این تلفن‌های هوشمند فوق پیشرفته به برندگان این مسابقه اجازه می‌دهد تا لذت و هیجان شرکت در کنار قهرمانان تیم ملی ایران را با تلفن‌های هوشمند‌شان ثبت و جاودانه کرده و به طور آنی با دیگر اعضای خانواده و دوستانشان در سراسر جهان به اشتراک بگذراند.

Sony Mobile برای قهرمانان تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و همۀ هواداران این تیم آرزوی موفقیت می‌کند.
 
کد مطلب: 29421
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام