کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اینترنت ۲۰ درصد ارزان می شود

سايت خبری خبر آنلاین , 15 بهمن 1392 ساعت 10:34

ایتنا- قیمت اینترنت پرسرعت 20درصد کاهش خواهد یافت.




وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین پست اجتماعی خود خبر از کاهش ۲۰ درصدی قیمت اینترنت و موافقت نمایندگان شرکت زیرساخت، شرکت مخابرات و شرکت‌های ندا با این مصوبه داد و گفت: باید به زودی منتظر اعمال این مصوبه در بازار باشیم.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از لحظه آغاز به کارش در این وزارتخانه به مشکلات و چالش‌های پهنای باند و کیفیت اینترنت پرداخت و یکی از وعده‌های اولیه‌اش این بود که قیمت اینترنت کاهش و کیفیت آن افزایش یابد.

بر این اساس در راستای افزایش کیفیت ظرفیت پهنای باند را از حدود ۷۰ گیگا بیت بر ثانیه به بیش از ۱۰۰ گیگا بیت رسانید و حال هم در شبکه اجتماعی خود عنوان کرده است که در راستای کاهش تعرفه اینترنت، جلسات کارشناسی را با نمایندگان شرکت زیرساخت، شرکت مخابرات و شرکت‌های ندا (PAP) داشته‌ایم که در نهایت با کاهش هزینه‌ها موافقت کرده‌اند.

محمود واعظی همچنین گفته است که این نمایندگان با تقلیل سود و افزایش بهره‌وری موافقت کرده و بر این اساس تعرفه حجمی اینترنت ADSL به مقدار ۲۰% کاهش می‌یابد.

این پیشنهاد صبح روز گذشته و در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب و طبق گفته واعظی با حساسیت و همراهی اعضاء به تصویب رسیده است و باید به زودی منتظر اعمال آن در بازار بود.

وی همچنین درباره گام بعدی اقدامات این کمیسیون گفته است: گام بعدی پیگیری افزایش سرعت و ارتقاء کیفیت و ارائه خدمت به مردم عزیزمان است که امیدواریم با پیگیری سازمان تنظیم مقررات و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی با رعایت اشتراک ۱ به ۸ ، بخشی از مشکلات فعلی مرتفع گردد.

با این مصوبه قیمت اینترنت پرسرعت ۲۰ درصد کاهش خواهد یافت.


کد مطلب: 29404

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/29404/اینترنت-۲۰-درصد-ارزان-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir