۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹

درآمد سه ماهه گوگل به ۸۶. ۱۶میلیارد دلار رسید

ایتنا- گوگل، کمپانی موتورولا دوسال پیش 12میلیارد دلار خریده بود و اکنون قصد فروشش را با قیمت حدود 3میلیارد دلار دارد.
درآمد سه ماهه گوگل به ۸۶. ۱۶میلیارد دلار رسید


گزارش درآمدی گوگل نشان می‌‏دهد درآمد خالص این غول جستجوگر در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ حدود ۱۷ درصد رشد داشته است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏ سایت pcworld، درآمدهای گوگل در سه ماهه منتهی به ۳۱ دسامبر ۲۰۱۳ حدود ۸۶. ۱۶ میلیارد دلار اعلام شده است که این رقم از ۷۵. ۱۶ میلیارد دلار مورد انتظار بیشتر است.

اگر هزینه‌هایی را که این شرکت برای انتشار آگهی‏‌هایش بر دیگر سایت‏‌ها می‌‏پردازد، حذف کنیم، درآمد این شرکت برای این سه ماهه به ۵۵. ۱۳ میلیارد دلار می‌‏رسد.
درآمد خالص گوگل برای این دوره نیز ۳۸. ۳ میلیارد دلار اعلام شده است که این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال ۲۰۱۲ حدود ۱۷ درصد افزایش داشته است.


شرگت گوگل در حالی گزارش درآمدی سه ماهه چهارم ۲۰۱۳ خود را منتشر کرده است که چند روز پیش به خاطر تصمیمی که درباره فروش موتورلا گرفته بود، خبر ساز شد.

گوگل اعلام کرده است موتورولا را به قیمت ۹۱. ۲ میلیارد دلار به شرکت چینی لنوو می‌‏فروشد. این شرکت دو سال پیش برای خرید موتورولا ۱۲ میلیارد دلار پرداخت کرده بود.

گزارش درآمدی گوگل نشان می‌‏دهد درآمدهای حاصل از موتورولا در این سه ماهه با ۱۷ درصد کاهش به ۲۴. ۱ میلیارد دلار رسیده است. موتورولا در سه ماهه سوم ۲۰۱۳ نیز با رشد منفی ۳۳ درصدی مواجه شده بود.

این شرکت همچنین اعلام کرده است در سه ماهه چهارم امسال از محل وب‏سایت‏های تحت تملک خود ۱۰. ۵۵ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است که این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وب‏ سایت‏‌هایی نیز که به صورت شراکتی با گوگل همکاری می‌‏کنند، ۵۲. ۳ میلیارد درآمد تولید کرده است.
کد مطلب: 29370
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام