۴
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۳

مایکروسافت پذیرفت؛ ویندوزی‌ها ویندوز ۸ را دوست ندارند

ایتنا- ویندوز 8، ویندوزی شکست‌خورده است و تبلیغات مایکروسافت هم نتوانست نظر کاربران را عوض کند!
مایکروسافت پذیرفت؛ ویندوزی‌ها ویندوز ۸ را دوست ندارند


شرکت مایکروسافت با آخرین نسخه از سیستم‌عامل خود موسوم به ویندوز ۸ مشکل دارد. برخی کاربران آن را دوست دارند، تعداد کمی آن را می‌پسندند و تعداد زیادی از کاربران تمایلی به استفاده از آن ندارند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب سایت techradar، شرکت HP هم‌اکنون به آرامی حرکت رو به‌عقب را آغاز کرده است تا ویندوز ۸ را در فرآیند تولید محصولات خود کنار بگذارد.
با این اوصاف، آیا زمان آن فرا رسیده است که مایکروسافت به شکست خود اعتراف کند و یک حرکت رو به‌عقب انجام دهد؟

شرکت HP از این هفته فروش رایانه‌های شخصی خود مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۷ را آغاز کرد. دست‌کم در کشور آمریکا ویندوز ۷ هم‌اکنون به عنوان یک سیستم‌عامل استاندارد و از پیش نصب شده روی رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌ها به‌جای ویندوز ۸ عرضه می‌شود.

شرکت HP نیز اعلام کرد، ویندوز ۷ که هم اکنون ۵ سال از عمر آن می‌گذرد بار دیگر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

سیستم‌عامل ویندوز ۸ شرایط پایداری در بازار جهانی دارد و وضعیت آن نسبتا خوب است. این محصول مشکلات کوچکی دارد که احتمالا تاکنون با آن‌ها برخورد کرده‌اید، اما مشکل اصلی این سیستم‌عامل مربوط به رابط کاربری آن می‌شود.

شرکت مایکروسافت هم‌اکنون در حال به‌روزرسانی ویندوز ۸ است تا امکان استفاده از آن را روی تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی مجهز به نمایشگر لمسی آسان کند.

به گفته کار‌شناسان، رابط کاربری Metro مخصوص ویندوز ۸ برای رایانه‌های لوحی بسیار مفید است. این رابط کاربری کار را برای استفاده در رایانه‌های لوحی و نمایشگرهای لمسی آسان می‌کند و به راحتی می‌توان از طریق بخش‌های مختلف که شبیه کاشی طراحی شده‌اند به تمامی امکانات دسترسی داشت.

شرکت مایکروسافت تاکنون کوشیده است به روش‌های مختلف کاربران را ترغیب به استفاده از ویندوز ۸ کند.
با این وجود مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری از آخرین نسخه سیستم‌عامل مایکروسافت احساس رضایت نمی‌کنند و فروشندگان رایانه‌های شخصی هم اعلام کردند که کاربران این سیستم‌عامل را تحمل می‌کنند و به آن علاقه‌ای ندارند.

به گفته کار‌شناسان، هم‌اکنون وقت آن فرا رسیده است که مدیران شرکت مایکروسافت متوجه شوند کاربران جهانی تمایل به استفاده از سیستم‌عاملی شبیه رایانه‌های شخصی همیشگی دارند تا اینکه مجبور شوند از پلتفورمی با طراحی UX استفاده کنند.
کد مطلب: 29331
نام شما
آدرس ايميل شما


امیر رجایی
feedback
United Kingdom
ولی من عاشق ویندوز 8 و 8.1 ام ♥
محمدجواد وفامهر
feedback
سلام. من که به نظر خودم بهترین ویندوز همین ویندور 8.1 هستش . فکر کنم همه ی اونایی که باهاش مشکل دارن از ایران باشن چون نمیخوان یه ذره به خودشون زحمت یادگیری بدن.
Amir
feedback
Faghat windows 8.1 💙
feedback
شما اولا کاربرای ایرانی رو بشناسن بعد اینجور نظر بده فعلا ه ما ایرانی ها از ویندوز هشت راضی هستیم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام