۰
plusresetminus
سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۷

با پیامک از آخرین زلزله‌های حادث شده آگاه شوید

ایتنا - درصورت تمایل به دریافت اخبار مربوط به زلزله‌های کل کشور نیز، مشترکین می‌توانند کد ۰۰۹۸ را به شماره ۲۰۱۲۳ ارسال نمایند.


موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران با همکاری اپراتور همراه اول آخرین اخبار زلزله را به‌صورت فوری در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.


به گزارش ایتنا مشترکان اپراتور همراه اول از این پس می‌توانند جدیدترین اخبار مربوط به زلزله‌های بالاتر از ۳.۵ ریشتر استان خود و استان‌های همسایه یا کل کشور را به محض حادث شدن از طریق پیامک دریافت نمایند.

با توجه به اینکه کشور ما رکورد بیشترین تعداد رویدادهای لرزه‌ای در جهان را به‌خود اختصاص داده و روزانه بیش از ۱۰ زلزله بالای ۲درجه در مقیاس ریشتر در ایران رخ می‌دهد و این تعداد در سال جاری بیشتر نیز شده است، علاقه‌مندانی که از سیم کارت اپراتور همراه اول استفاده می‌کنند، می‌توانند جهت دریافت اخبار مربوط به زلزله استان خود و استان‌های همجوار، کد مرکز استان خود را به شماره ۲۰۱۲۳ ارسال نموده و به عضویت این سرویس درآیند.

برای مثال مشترکین تهرانی باید عدد ۰۲۱ را به شماره فوق ارسال نمایند.
درصورت تمایل به دریافت اخبار مربوط به زلزله‌های کل کشور نیز، مشترکین می‌توانند کد ۰۰۹۸ را به شماره ۲۰۱۲۳ ارسال نمایند.

بنابراین گزارش، هزینه عضویت در این سرویس برای هر تعداد پیامک ارسالی، روزانه ۱۰۰۰ریال است و هرکدام از مشترکین این طرح در صورت عدم تمایل به ادامه دریافت اخبار، می‌توانند با ارسال کلمه «larze off» یا «لرزه خاموش» به همین شماره، از این سرویس انصراف دهند.

شایان ذکر است به‌زودی نرم‌افزار اعلام زمین لرزه، مخصوص گوشی‌های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا با دریافت این نرم‌افزار رایگان و نصب آن بر روی گوشی، همزمان با دریافت پیامک اعلام زمین لرزه، محل دقیق حادث شدن روی نقشه کشور و بزرگی آن را نیز مشاهده نمایند.

برای اطلاع از دیگر سرویس های ارزش افزوده می‌توانید به سایت: www.naami.ir مراجعه نمایید.
 
کد مطلب: 29315
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام