۰
plusresetminus
سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵

ایکس باکس وان رتبه اول فروش در ماه دسامبر آمریکا را فتح کرد

ایتنا-شرکت مایکروسافت با نسل جدید از کنسول های بازی خود توانست کنسول قبلی خود یعنی ایکس باکس ۳۶۰ را از صدر جدول فروش ماهانه امریکا کنار بزند و ایکس باکس وان را این جایگاه را از آن خود نمود.
ایکس باکس وان رتبه اول فروش در ماه دسامبر آمریکا را فتح کرد


شرکت مایکروسافت با نسل جدید از کنسول های بازی خود توانست کنسول قبلی خود یعنی ایکس باکس ۳۶۰ را از صدر جدول فروش ماهانه امریکا کنار بزند و ایکس باکس وان را این جایگاه را از آن خود نمود.


به گزارش ایتنا این موضوع در حالی است که هنوز ایکس باکس ۳۶۰ با فروش ۶۴۳۰۰۰ دستگاه به‌عنوان یک محصول ویژه در صنعت بازی‌های کامپیوتری یک نام محبوب است.

رسیدن به این جایگاه برای شرکت مایکروسافت بسیار خوشحال کننده بود زیرا با توجه به رقابت سنگینی که این کمپانی در زمینه ساخت کنسول با شرکت سونی دارد، بازار خانگی (آمریکا) برای این شرکت اهمیت بسیاری دارد.

یوسف مهدی، مدیر ارشد بازاریابی ایکس باکس، درباره این امر می‌گوید: «حمایت هواداران ما را هیجان زده کرده است و تمامی افراد در کمپانی از این جمایت قدردان هستند. بسیاری از افرادی که ایکس باکس وان را خریداری کرده‌اند اعضای حدید خانواده ما هستند و نخستین کنسول شرکت ما را خریداری کرده‌اند. کار ما تازه آغاز شده است و در سال ۲۰۱۴ سرگرمی و نوآوری‌های فراوانی را برای دارندگان کنسولمان عرضه خواهیم کرد.»
 
کد مطلب: 29250
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام