۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۱

مخابرات با وزارت ارتباطات رفیق شد / حل مشکل تلفن مسکن مهر

ایتنا- پس از جدال‌ها و کشمکش‌های لفظی، رفاقت وزارت ارتباطات و مخابرات، شاید که باعث حل برخی مشکلات در زمینه‌های مشترک همکاری آنها شود!
مخابرات با وزارت ارتباطات رفیق شد / حل مشکل تلفن مسکن مهر


مدیر عامل شرکت مخابرات به مشکلاتی که پیش از این میان این شرکت و وزارت ارتباطات وجود داشت، اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اکنون با وزارتخانه رفیق شده‌ایم و همه چیز در حال حل شدن است و تقریبا بخش عمده‌ی مسائل ما با وزارتخانه حل شده و همکاری‌های خیلی خوبی با ما انجام شده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، مظفر پوررنجبر صبح امروز در جمع خبرنگاران حضور یافته و به پاسخگویی به سوالات آنها پرداخت.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی که درباره نیاز زیرساخت‌های مخابراتی به نوسازی مطرح و عنوان شد که به دلیل قدیمی شدن این زیرساخت‌ها در حال حاضر ADSL کیفیت چندان مناسبی ندارد، اظهار کرد: این خبر را کلا تکذیب می‌کنم البته قبول دارم که شبکه ما شبکه قدیمی است اما هنوز این شبکه امکان ارائه اینترنت با سرعت ۶ مگابیت را دارد و ما می‌توانیم تا این حجم در خانه‌ها اینترنت داشته باشیم اما مشکل اصلی به محدودیت پهنای باند بازمی‌گردد که اکنون بخش مهمی از مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت، برطرف شده است. البته به دلیل مباحث مربوط به تحریم هم مشکلاتی وجود دارد.

وی در عین حال اظهار امیدواری کرد که با دسترسی به پهنای باند بیشتر مصرف تصاعدی پهنای باند مشکلی برای کاربران ایجاد نکند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در ادامه در ارتباط با کیفیت اینترنت اظهار کرد: در حال حاضر بخش عمده‌ای از مصرف اینترنت مردم به دانلود مربوط می‌شود و زمانی که پهنای باند کم باشد در این زمینه سرعت مناسب وجود نداشته و کیفیت دچار افت می‌شود.

وی درباره بازگرداندن مبلغ اضافه دریافت تلفن ثابت به کاربران هم توضیح داد: ما اضافه دریافت چندانی از مشترکان نداشته‌ایم و تنها در قبض‌های سومین دوره سال جاری مبلغی جزئی از کاربران برخی استان‌ها اضافه دریافت کردیم که در حال محاسبه این رقم هستیم تا آن را در قبض‌های بعدی بازگردانیم.

او در عین حال یادآور شد: این رقم به استانهایی مانند تهران و قم تعلق نمی‌گیرد چرا که در آنها تغییر تعرفه‌ای وجود نداشته است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران در ارتباط با واگذاری تلفن ثابت به مجتمع‌های مسکن مهر هم اظهار کرد: ظرف چهار ماه آینده مشکل تلفن ثابت مسکن مهر برطرف خواهد شد یعنی در صورتی که در این مدت تجهیزات مورد نظر فراهم شود ظرف سه تا ۴ ماه آینده به دنبال حل مشکل تلفن مسکن مهر خواهیم بود.

پوررنجبر در بخش پایانی صحبت‌های خود در پاسخ به استخدام نیروهای مخابرات و همراه اول هم توضیح داد: شاید در نهایت تنها پنج درصد افرادی که در آزمون مخابرات قبول شده‌اند تا کنون جذب نشده باشند احتمالا آنها هم مشکلاتی مانند اخذ مدرک یا مسائلی از این دست داشته باشند که برای حل مشکل‌شان لازم است که نقایص را برطرف کنند.
کد مطلب: 29237
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام