۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۲

گوشی‌های فرسوده با گوشی ایرانی تعویض می شوند

ایتنا- کوشی قدیمی خودتان را با هرکدام از گوشی‌های برندهای ایرانی تعویض کنید.
گوشی‌های فرسوده با گوشی ایرانی تعویض می شوند


طرح تعویض گوشی‌های موبایل فرسوده هر برندی با گوشی ایرانی اجرا می شود.


به گزارش ایتنا از مهر، مدیرفروش یک شرکت تولید کننده گوشی و تبلت ایرانی از اجرای طرحی تعویض گوشی‌های موبایل فرسوده هر برندی با گوشی ایرانی خبر داد.

میلاد روشنی با اشاره به طرح تعویض گوشی‌های فرسوده اظهار داشت: گوشی‌های فرسوده هر برندی در صورت روشن نشدن تا سقف ۲۵ هزار تومان و در صورت دیگر تا سقف ۳۰ هزار تومان خریداری می‌شود.

مدیرفروش شرکت ارتباطات ایرانیان اروند تولیدکننده گوشی‌های ایرانی دیمو افزود: طرح جایگزینی این گوشی‌ها از سوی این شرکت از امروز در تمامی بازارهای تلفن همراه کشور اجرا می‌شود و در مقابل این طرح گوشی‌های آبشار ۱ و ۲ به کاربران تحویل داده می‌شود.

روشنی با اشاره به توضیح طرح تعویض گوشی‌های فرسوده گفت: چنانچه کاربران یک گوشی خراب را به فروشندگان محصولات دیمو تحویل دهند، در صورتی‌که گوشی قابل روشن شدن باشد، ۳۰ هزار تومان و در صورتی‌ که کاملا خراب باشد مبلغ ۲۵ هزار تومان در خرید گوشی دیمو به آنها تخفیف داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در واقع برنامه این شرکت یک طرح جایگزین است که تنها شامل خرید یکی از انواع گوشی‌های تولید این شرکت موسوم به مدل آبشار ۱ و ابشار ۲ با قیمت ۱۰۵ هزار تومان می‌شود.

به گزارش مهر، گوشی های آبشار ۱ و آبشار ۲ دارای ویژگیهایی چون دو سیمکارت همزمان فعال، نمایشگر ۲.۸ اینچی لمسی، بلوتوث و رادیو، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت و دوربین با وضوح بالا هستند.
کد مطلب: 29232
نام شما
آدرس ايميل شما


مهدی
feedback
ضرر نکنن یه موقع!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام