کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۷۰ درصد کاربران با گوشی هوشمند خرید می‌کنند

30 دی 1392 ساعت 15:47

ایتنا - 70 درصد صاحبان گوشی‌های هوشمند در سال جاری میلادی از این دستگاه برای انجام خریدهای آنلاین استفاده می‌کنند.




مرکز تحقیقاتی IDC در گزارش جدید خود اعلام کرد، ۷۰ درصد صاحبان گوشی‌های هوشمند در سال جاری میلادی از این دستگاه برای انجام خریدهای آنلاین استفاده می‌کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز، در بررسی جدید مرکز تحقیقاتی IDC مشخص شد ۶۹ درصد کاربران با این عبارت موافق بودند که گوشی هوشمند آنها یک دستگاه کاربردی و لازم برای انجام خریدهای آنلاین راحت‌تر و بهتر محسوب می‌شود.

در مقابل این افراد ۱۲ درصد کاربران اعلام کردند که گوشی هوشمند ابزار مناسبی برای خریدهای آنلاین محسوب نمی‌شود و کاربرد چندانی در این زمینه ندارد.

همچنین، ‌۷۰ درصد کاربران اعلام کردند که قصد دارد طی سال جاری میلادی بیش از گذشته از گوشی هوشمند خود برای انجام خریدهای آنلاین استفاده کنند و در مقابل ۱۱ درصد کاربران توضیح دادند چنین قصدی ندارند.

علاوه بر این مشخص شد کاربرانی که با گوشی هوشمند خریدهای اینترنتی خود را انجام می‌دهند بیش از افرادی که برای خریدهای آنلاین سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند، آگاهی دارند و در مورد تصمیمات خود قاطع‌تر عمل می‌کنند.

از هر ۱۰ کاربردی که در این مطالعه شرکت کردند ۷ نفر توضیح دادند که پیش از انجام خریدهای آنلاین با گوشی هوشمند خود قیمت‌ها را بررسی می‌کنند و ۵۰ درصد آنها هم اظهار داشتند که پیش از خرید بررسی‌های منتشر شده مربوط به هر کالا را در گوشی هوشمند خود مطالعه می‌کنند.

مرکز تحقیقاتی IDC این مطالعه را روی ۱۰ هزار صاحب گوشی هوشمند انجام داد و بررسی حاضر در طول تعطیلات پایان سال ۲۰۱۳ میلادی انجام شد.
 


کد مطلب: 29178

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/29178/۷۰-درصد-کاربران-گوشی-هوشمند-خرید-می-کنند

ايتنا
  https://www.itna.ir