۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۹

آمار شکایتها از گارانتی موبایل/ ضرورت نظارت بر خدمات پس از فروش

ایتنا- پس از خرید موبایل، بحث گارانتی و تعمیرات دغدغه کاربران است.
آمار شکایتها از گارانتی موبایل/ ضرورت نظارت بر خدمات پس از فروش


رئیس اتحادیه فروشندگان گوشی تلفن همراه از نبود نظارت جامع در عرصه خدمات پس از فروش گوشی موبایل خبر داد و گفت: روزانه بالغ بر ۵۰ مورد شکایت از خدمات پس از فروش گوشی های موبایل به این اتحادیه ارائه می شود.


به گزارش ایتنا از مهر،‌ ابراهیم درستی ، بر نظارت جامع در حوزه خدمات پس از فروش موبایل تاکید کرد و گفت: باید ساختاری در وزارت صنعت معدن و تجارت شکل گیرد تا با بازرسی و نظارت بیشتر در بخش خدمات کالاهای دیجیتال، مصرف کننده آسیب کمتری ببیند.

وی با اشاره به تعدد اتحادیه های مرتبط در این زمینه ادامه داد: با همگن کردن خدمات در این بخش و جلوگیری از موازی کاریها در بخش اتحادیه های این صنف، می توان تا حدودی معضلات مربوط به خدمات پس از فروش، تعمیرات و ضمانت نامه های خرید گوشی را رفع کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه ادغام منطقی اتحادیه های مرتبط با خدمات تلفن همراه را به نفع مصرف کننده دانست و گفت: در این زمینه وزارت صنعت معدن و تجارت می تواند این اختلافات را حل و فصل کند.

درستی با بیان اینکه هم اکنون بیشترین مشکلات کاربران تلفن همراه مربوط به بحث خدمات پس از فروش گوشی است افزود: بحث تعمیرات و نبود کارایی ضمانت نامه های گوشی از دیگر مواردی است که کاربران و خریداران نسبت به آن شکایات بسیاری را مطرح می کنند.

وی با تاکید براینکه شکایات واصله به اتحادیه فروشندگان تلفن همراه طبق موازین قانونی مورد بررسی قرار می گیرد و با متخلفان برخورد می شود، خاطرنشان کرد: روزانه بالغ بر ۵۰ مورد شکایت در زمینه خدمات پس از فروش و شرایط ضمانت نامه های گوشی های موبایل به این اتحادیه ارجاع می شود که براساس مکانیزم های قانون مورد بررسی قرار می گیرد.
کد مطلب: 29150
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام