۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۳
کاربران نظر دادند:

قابل اعتمادترین برند کدام است؟

ایتنا- در طی یک نظرسنجی در نمایشگاه CES امسال از کاربران پرسیده شد کدام برند برای آنها شناخته شده‌تر و مورد اطمینان‌تر است و نتایج بر خلاف انتظار نشان از برتری مایکروسافت داشتند.
قابل اعتمادترین برند کدام است؟


در طی یک نظرسنجی در نمایشگاه CES امسال از کاربران پرسیده شد کدام برند برای آنها شناخته شده‌تر و مورد اطمینان‌تر است و نتایج بر خلاف انتظار نشان از برتری مایکروسافت داشتند.



به گزارش ایتنا در این نظر سنجی از ۴۵۵۱ نفر از بزرگسالان شرکت کننده در نمایشگاه سوالی یکسان پرسیده شد که به این شرح بود:
«به کدام برند اعتماد بیشتری دارید؟»
پاسخ بیشتر افراد مایکروسافت بود در حالی که به نظر می‌رسید که پاسخ منطقی اپل یا سامسونگ باشد.

این تحقیق توسط یک محقق از گروه reports Geekwire انجام شد و پس از انجام ان نیز نتایج با کارشناسان صنعت فناوری اطلات در میان گذاشت که به نتیجه‌گیری جالبی منجر شد.

علت این انتخاب در میان کارشناسان به دو دلیل اصلی تقسیم شد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.


۱- نوآوری: شاید در اوج قله نوآوری بتوان شاهد مبارزه شدید طرفداران اپل و سامسونگ دانست که هر دسته دیگر را به تقلید متهم می‌کنند ولی نکته بارز اینجاست که بیشتر فناوری‌های عمده در این دو شرکت به دست مردم و مصرف کنندگان می‌رسد ولی در نقطه مقابل مایروسافت رد این میان مانند یک پدربزرگ بداخلاق به نظر می‌رسد که میل چندانی برای تغییر ندارد و در طول سالیان دراز مشتریان به محصولات آن عادت کرده‌اند و به همین دلیل نیز ترسی از مواجهه با تغییرات زیاد را رد محصولات این شرکت ندارند.

۲- نکته بارز دیگر نیاز بالا به محصولات مایکروسافت است به نحوی که اگر همین الان شما را از ویندوز جدا کنند بیشتر زندگی و کار شما تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد ولی برای مثال اگر به جای گوشی آیفون یا گالاکسی نوت شما به شما یک گوشی قدیمی مانند ۱۱۰۰ بدهند تنها امکانات حانبی آن را از دست خواهید داد. به همین علت است که بسیاری مایکروسافت را به عنوان شیرازه اصلی بنای کامپیوتری خود شناخته و به آن اطمینان دارند و سایر شرکت‌ها را در حد تزئینات داخلی محسوب می‌کنند.

شاید بسیاری از طرفداران اپل با خواندن این مطلب در مقابل آن موضع بگیرند ولی درصد مالکیت شرکت‌ها در بازار کامپیوتر و سیستم‌های عامل به خوبی نشان‌دهنده میزان مصرف محصولات مایکروسافت است و جالب است بدانید بیشتر افرادی که از محصولات مایکروسافت ابراز نارضایتی می‌کنند بدون آن دچار مشکل در کارکرد می‌شوند یرا در طول سال‌ها متوالی به این گونه محصولات عادت کرده‌اند.
 
کد مطلب: 29143
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام