کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نمایشگاه CES 2014

تی موبایل در CES و انقلابی در میان اپراتورها

سايت خبری ايتنا , 22 دی 1392 ساعت 0:09

ایتنا- شرکت تی موبایل با عرضه یک سامانه جدید در نمایشگاه CES سال جاری به صورت رسمی به اپراتورهای دیگر اعلام جنگ کرد و همچنین سیستم‌های سریع ۴G را در پلن‌های نوینی به کاربران عرضه خواهد نمود.




شرکت تی موبایل با عرضه یک سامانه جدید در نمایشگاه CES سال جاری به صورت رسمی به اپراتورهای دیگر اعلام جنگ کرد و همچنین سیستم‌های سریع ۴G را در پلن‌های نوینی به کاربران عرضه خواهد نمود.



بنا به گزارش ایتنا این سیستم با نام عجیب خروج از زندان (Get Out of Jail) به کاربران عرضه خواهد شد و شامل یک کارت است که می‌توان آن را به صورت رایگان دریافت نمود.

این کارت به دارنده اجازه می‌دهد که با صرفه جویی مبلغی تا سقف ۶۵۰ دلار بتواند از اپراتور فعلی خود به سایر اپراتورهای موبایل مهاجرت نماید.

به این ترتیب دارندگان شبکه تی موبایل بخشی از رقم فسخ قرارداد خود با سایر اپراتورها را از این شرکت دریافت خواهند نمود.


این کارت با اپراتورهای مطرحی مانند AT&T، اسپرینت و ورایزون همخوانی داشته و برای هر یک خط ۳۵۰ دلار و برای خط دوم ۳۰۰ دلار صرفه جویی خواهد داشت به نحوی که بنا به گفته نمایندگان تی موبایل یک خانواده ۴ نفره می‌توانند با استفاده از این کارت تا مبلغ ۱۸۸۰ دلار صرفه جویی داشته باشند.


همچنین شبکه‌ ۴G این شرکت نیز با پلن‌های جدید خود سرعت شگفت انگیز ۱۴۷ مگابیت برثانیه را به عنوان اینترنت همراه عرضه خواهد نمود تا به نوعی آینده اینترنت همراه را نشان دهد.

همچنین در گزارش این اپراتور در سال ۲۰۱۳ ۴.۴ میلیون کاربر جدید به جمع کاربران آن پیوسته‌اند.
 


کد مطلب: 29070

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/29070/تی-موبایل-ces-انقلابی-میان-اپراتورها

ايتنا
  https://www.itna.ir