۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۵۲
در نمایشگاه CES 2014

همکاری هیوندای و گوگل در عرضه سامانه هوشمند ناوبری

ایتنا- در روز سوم نمایشگاهCES ۲۰۱۴ شرکت هیوندای از یک سیستم نوین با نام Blue Link System رونمایی کرد که بنا به گفته متخصان حاضر در نمایشگاه امکانات ناوبری گوگل را به خودروی هیوندای جنسیس خواهد افزود.
همکاری هیوندای و گوگل در عرضه سامانه هوشمند ناوبری



در روز سوم نمایشگاهCES ۲۰۱۴ شرکت هیوندای از یک سیستم نوین با نام Blue Link System رونمایی کرد که بنا به گفته متخصان حاضر در نمایشگاه امکانات ناوبری گوگل را به خودروی هیوندای جنسیس خواهد افزود.


 

بنا به گزارش ایتنا این سیستم در سال ۲۰۱۵ بر روی مدل لوکس جنسیس عرضه خواهد شد و سیستم‌هایی مانند جست‌وجو و ناوبری گوگل را به ماشین می‌افزاید.
همچنین نرم افزار دستیار هوشنمد جنسیس نیز برای سیستم‌های عامل همراه iOS و اندروید قابل دسترسی خواهد بود تا بتوان از امکانات این سیستم نهایت بهره را حتی به صورت راه دور برد.

این دستگاه همخوانی کامل با عینک گوگل را در آینده نزدیک داشته و پیش از پایان سال جاری از امکانات قابل استفاده این سامانه هوشند با کمک عینک گوگل، رونمایی خواهد شد.
 

سیستم فعلی هیوندای با اپراتور مشهور بین المللی Verizon سازگار شده است و به کمک شبکه ۳G این شرکت در تمامی مسیر می‌تواند داده‌های مورد نیاز راننده را از شبکه اینترنت دریافت نماید.


از جمله امکانات جذاب این سیستم این بود که شما برنامه کاری خود و ساعات ملاقات را در آن وارد می‌نمودید و ماشین شما بر روی همراه هوشمند یا تبلت شما به شما هشدار می‌داد که در چه ساعتی باید بر اساس وضعیت فعلی ترافیک حرکت کنید تا به موقع در محل مورد نظر حضور داشته باشید
 
کد مطلب: 29068
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام