۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۴۸

آئودی خودرو شما را به کابین هواپیما شبیه خواهد کرد

ایتنا- شرکت ائودی در نمایشگاه CES ۲۰۱۴ با رونمایی از یک فناوری بسیار مدرن و منحصر به فرد با نام Audi Virtual Cockpit خودرو‌های خود را به یک گام بالاتر از رانندگی ارتقا خواهد داد و بسیاری از خدمات مورد نیاز راننده را درست در محل همیشگی عقربه‌های نمایش اطلاعات خودرو به راننده عرضه خواهد نمود.
آئودی خودرو شما را به کابین هواپیما شبیه خواهد کرد



شرکت ائودی در نمایشگاه CES ۲۰۱۴ با رونمایی از یک فناوری بسیار مدرن و منحصر به فرد با نام Audi Virtual Cockpit خودرو‌های خود را به یک گام بالاتر از رانندگی ارتقا خواهد داد و بسیاری از خدمات مورد نیاز راننده را درست در محل همیشگی عقربه‌های نمایش اطلاعات خودرو به راننده عرضه خواهد نمود.



به گزارش ایتنا متخصصین آئودی در باره این ابزار توضیحات کاملی را دادند که شامل کارکرد ویژه این سیستم بود. Audi Virtual Cockpit با دارا بودن یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی و پشتیبانی از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۶۵۰ پیکسل درست در پشت فرمان( محل قرار گیری سرعت سنج خودرو) و همچنین پردازنده Nvidia Tegra ۳ بسیار سریع بود.


 با کمک دکمه‌های تعبیه شده بر روی فرمان می‌توانید بین منوهای مختلف گزینه‌های متعددی را انتخاب نمایید که شامل نمایش عقربه‌های کلاسیک، وضعت کارکرد قطعات موتور، مسیر یابی، اطلاعات فعلی موتور خودرو، وضعیت آب و هوا و .... می‌باشد.

این سیستم با نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه بسیار روان اطلاعات را به راننده عرضه خواهد کرد و به خاطر موقعیت قرارگیری آن امکان انحراف دید راننده از جاده به حداقل خواهد رسید
 
کد مطلب: 29064
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام