۲
۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۶
مخابرات اینقدر خوب بود و خبر نداشتیم؟!

پرسرعت‌ترین ADSL را از کدام شرکت‌ها بگیریم؟

ایتنا- علیرغم شکایات برخی کاربران، "متما" اینترنت شرکت مخابرات را در سرعت 128، بهترین ارائه دهنده معرفی کرده است.
پرسرعت‌ترین ADSL را از کدام شرکت‌ها بگیریم؟


براساس آمارهای ارائه شده این گونه گفته می‌شود که در حال حاضر در حجم‌های مختلف خدمات شرکت مخابرات در برخی استان‌ها بالاترین کیفیت را داشته است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت (متما) به معرفی برترین ISPها از نظر سرعت پرداخته و شرکت‌های برتر در آذر ماه امسال را معرفی کرده است.

بنا بر اعلام این مرکز در اینترنت ۱۲۸ کیلوبایت شرکت مخابرات ایران بهترین خدمات را ارائه کرده و پس از آن شرکت عصر انتقال داده در رده دوم و شرکت مخابرات استان لرستان در رده سوم جا گرفته‌اند.

همچنین پارس آنلاین و آسیاتک به عنوان رده‌های چهارم و پنجم این جدول معرفی شده‌اند.

۲۵۶ کیلوبایت
در بخش اینترنت ۲۵۶ کیلوبایتی نیز شرکت پارس آنلاین رتبه اول را به خود اختصاص داده و پس از آن شرکت عصر انتقال داده و شرکت مخابرات استان خراسان شمالی رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند اما نکته جالب اینکه در رده بعدی این جدول هم به مخابرات اختصاص یافته و به ترتیب مخابرات استان اصفهان و همدان رتبه‌های چهارم و پنجم سرعت این بخش را از آن خود کرده‌اند.

۵۱۲ کیلوبایت
اما در بخش ۵۱۲ کیلوبایت هم بار دیگر یکی از شرکت‌های مخابرات استانی به عنوان سریع‌ترین ارائه دهنده اینترنت معرفی شده و رده اول جدول این بخش به مخابرات کهگیلویه و بویراحمد تعلق گرفته است.

شرکت عصر انتقال داده رده دوم مخابرات خراسان رضوی نیز رده سوم این جدول را از آن خود کرده‌اند.

اینترنت دو مگ
بنا بر آمارهای متما در حوزه اینترنت دومگابایتی هم به ترتیب شرکت مخابرات استان کرمان و خراسان رضوی رتبه‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده‌اند و پس از آن‌ها آسیاتک و شرکت عصر انتقال داده در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

گزارش آذر ماه متما در حالی ارائه شده که آبان ماه امسال سازمان تنظیم مقررات در ارزیابی‌های خود از اپراتورهای دارای پروانه خدمات اینترنت پر سرعت (ADSL) از میان ۱۲ شرکت ارائه دهنده شرکت‌های آریا رسانه تدبیر، پیشگامان و پارس آنلاین سه شرکت اول معرفی کرده بود که در ارزیابی‌های متما نامی از هیچ یکی از آن‌ها دیده نمی‌شود.

در عوض شرکت مخابرات که براساس ارزیابی‌های رگولاتوری رتبه یازدهم این ۱۲ شرکت را به خود اختصاص داده بود در ارزیابی‌های متما در اغلب حجم‌ها رتبه اول را به خود اختصاص داده است که بر همین اساس سوالات متعددی در ذهن مخاطب ایجاد می‌شود که بالاخره سرویس خوب را باید از کدام این شرکت‌ها گرفت؟!
کد مطلب: 29019
نام شما
آدرس ايميل شما


علی
feedback
سلام دوستان ببخشید میشه شما پیگیری کنید که چرا مخابرات شهر کوهدشت در استان لرستان حدود سه ماه که اینترنت نامحدود نداره!
حامد
feedback
Iran, Islamic Republic of
بالاخره باید متما بعضی وقتا هوای رفقا رو هم داشته باشه دیگه ولی یه توصیه بهشون میکنم، اینقدر دیگه تابلو بازی در نیارین و 11 پله صعود ؟؟؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام