۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۵

پیش‌بینی‌های امنیتی موبایلی برای سال ۲۰۱۴ میلادی

ایتنا- بدافزارهای موبایلی در سال 2014 خود را با تکنیک‌های جدید و پیشرفته وفق داده‌اند و نیاز به امنیت بیشتر حس خواهد شد.
پیش‌بینی‌های امنیتی موبایلی برای سال ۲۰۱۴ میلادی


مرکز تولید ابزارهای امنیتی McAfee پیش‌بینی کرد در سال ۲۰۱۴ میلادی پلتفورم‌های موبایلی به میزان قابل ملاحظه سراغ نوآوری‌های امنیتی ارائه‌شده می‌روند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سلولار- نیوز، مرکز امنیتی McAfee Labs در "گزارش سالانه پیش‌بینی‌های ۲۰۱۴" وضعیت تهدیدهای امنیتی برای سال ۲۰۱۳ میلادی را بررسی کرد و توضیح داد که در سال ۲۰۱۴ میلادی این روند به چه صورت ادامه پیدا می‌کند.

مرکز تولید ابزارهای امنیتی McAfee پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۱۴ میلادی پلتفورم‌های موبایلی به میزان قابل ملاحظه سراغ نوآوری‌های امنیتی ارایه شده می‌روند.

در سال جدید میلادی تعداد بدافزارهای مخصوص دستگاه‌های موبایلی افزایش میابد و این در حالی است که وجوه نقد مجازی از جمله Bitcoin تاثیر زیادی بر افزایش میزان این بدافزارها برجا می‌گذارند.

حملات موبایلی که در سال ۲۰۱۴ رخ می‌دهد بر اساس تکنیک‌های پیشرفته و پیچیده صورت می‌گیرد و در برخی موارد می‌تواند ابزارهای امنیتی موجود را نیز کنار بزند تا به هدف خود برسد.

پلتفورم‌های اجتماعی نیز در سال میلادی جدید به میزان گسترده‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند و این مسئله باعث می‌شود تا آن‌ها هدف گسترده‌تری برای دستیابی به اطلاعات مالی و اطلاعات شخصی کاربران باشند.
در این سال سرمایه‌های هوشمند و اطلاعات محرمانه شرکت‌ها و سازما‌ن‌ها نیز بیش از گذشته مورد حمله قرار می‌گیرد.

این مرکز توضیح داد که طی دو فصل گذشته میزان انتشار بدافزارهای مخصوص رایانه‌های شخصی تقریبا رشدی نکرده است. اما در مقابل میزان انتشار بدافزارهای مخصوص سیستم‌عامل اندروید ۳۳ درصد بیشتر شده است.
کد مطلب: 29002
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام