۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۴

238 میلیون درخواست برای حذف لینک از گوگل

ایتنا- گوگل می‌خواهد مقابل سواستفاده‌ از محتوای غیرقانونی را بگیرد.
238 میلیون درخواست برای حذف لینک از گوگل


شرکت گوگل در سال جاری میلادی درخواست حذف ۲۳۸ میلیون لینک ناقض کپی‌رایت دریافت کرده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت گوگل چند روز پس از انتشار گزارش شفافیت خود اعلام کرد که در سال جاری مالکان کپی‌رایت خواستار حذف ۲۳۸ میلیون لینک از موتور جستجوی این شرکت شده‌اند که به ادعای آنها ناقض کپی‌رایت بوده‌اند.

بر این اساس شرکت گوگل به ۹۰ درصد درخواست‌ها پاسخ مثبت داده و لینک‌های ناقض کپی رایت را حذف کرده است اما درخواست برای حذف ۲۱ میلیون لینک را به دلایل مختلف نپذیرفته است.

درخواست برای حذف ۲۳۵ میلیون لینک در سال جاری در حالی صورت می گیرد که این شرکت در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ به ترتیب ۱۰ و ۵۰ میلیون درخواست دریافت کرده بود.

گروه‌های ضد دزدی موسیقیایی BPI و RIAA به ترتیب با ۴۷ میلیون و ۱۰۰ هزار درخواست و ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار درخواست بیشترین سهم را از این درخواست‌ها داشتند.

در همین حال شرکت‌های فاکس قرن بیستم، Froytal Service و مایکروسافت به ترتیب با ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار، ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار درخواست در مکان‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

به گزارش سایت خبری BGR، شرکت گوگل در بیانیه‌ای در این خصوص عنوان کرده است که این شرکت تمام تلاش خود را خواهد کرد تا جلوی سوء استفاده از محتواهای غیرقانونی را بگیرد.
کد مطلب: 28980
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام