۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۶

جایزه بازی های رایانه ای مستقل جهان برای یک بازی ایرانی

ایتنا- "ارتش فرازمینی" صنعت بازی ایران را به به دریافت جایزه‌های بیشتر و مطرح شدن در عرصه بین‌المللی امیدوار شد.
جایزه بازی های رایانه ای مستقل جهان برای یک بازی ایرانی


بازی رایانه ای ایرانی «ارتش فرازمینی» به عنوان برترین بازی مستقل جهان در دور دوم رقابت های برترین بازی مستقل جهان معرفی شد.


به گزارش ایتنا از مهر، نتایج رای گیری دور دوم رقابت های برترین بازی مستقل جهان اعلام شد و ارتش فرازمینی که در دور اول رقابت ها وارد فهرست ۱۰۰ بازی برتر از جمع بیش از ۱۳ هزار بازی مستقل شده بود، توانست رتبه نخست را به خود اختصاص دهد و عنوان برترین بازی مستقل جهان در سال ۲۰۱۳ را کسب کند.

همچنین بازی های ایرانی "شبگرد" و "سیاوش" در جمع پنج بازی مستقل برتر در فهرست یادشده قرار گرفت و تولیدات صنعت گیم ایران با سه عنوان بازی در میان پنج اثر نخست مستقل جهان جای گرفت.

صنعت گیم ایران در سال ۲۰۱۳ میلادی با توفیق های ارزشمند منطقه ای و جهانی روبه رو شد.

بازی رایانه‌ای ارتش فرازمینی که با حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای تولید شده دارای سبک تیراندازی اول شخص بوده و روایتگر جوانمردی های نیروهای ایرانی در سالهای دور آینده با فضایی نو و متفاوت است.

این بازی ایرانی موفقیت هایی را در داخل و در عرصه جهانی کسب کرده که از آن جمله می توان به کسب مقام چهارم در رای گیری حضور ۱۰ بازی برتر مستقل جهان در نمایشگاه E۳۲۰۱۳ و نمایش قدرت صنعت بازی سازی ایران در بزرگترین نمایشگاه بازی در دنیا، شرکت در نمایشگاه (GamesCom) گیمز کام آلمان، کسب جواز Greenlight (گرین لایت) از بزرگترین شبکه پخش بازیهای جهان (Steam) اشاره کرد.
کد مطلب: 28979
نام شما
آدرس ايميل شما


Arash
feedback
لازم به ذکره که Steam به ایران سرویس دهی نمی کنه و کلاً کشورهای ثبت شده در لیست حامی تروریسم رو بهشون سرویس خاصی ارائه نمی ده و حتی تا جایی پیش می ره که در Subscriber Agreement خودش می نویسه "اگر در این کشورها سکونت می کنید یا تابعیت آن را دارید اجازه ندارید که گیم از ما بخرید ." !

جای تاسف داره که ما تو دنیا به عنوان کشور حامی تروریست شناخته می شیم .

منابع :
http://en.wikipedia.org/wiki/State_Sponsors_of_Terrorism

http://store.steampowered.com/subscriber_agreement/english
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام