کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد پسر وزیر ارتباطات از سرعت اینترنت/تعطیلی موبایل در خانه وزیر

سايت خبری خبر آنلاین , 7 دی 1392 ساعت 13:16

ایتنا- واعظی: بالابردن سرعت اینترنت نیازمند زیرساخت‌های مناسب و سرمایه‌گذاری است.




وزیر ارتباطات در پاسخ به انتقاد فرزندش از عدم آنتن دهی موبایل در منزل خود و پایین بودن سرعت اینترنت گفت: سرعت اینترنت "پیچی" در وزارتخانه ما نیست که بتوان کمی سرعت را بیشتر کرد بلکه نیاز به ایجاد زیرساخت و سرمایه گذاری زیاد است.


دغدغه کیفیت و سرعت پایین اینترنت از گذشته گریبان‌گیر کاربران ایرانی بوده و در این راستا بحث‌های فراونی در محافل گوناگون صورت گرفته است.

اما این بار پسر وزیر ارتباطات گلایه‌اش را به شکل علنی از طریق رسانه ملی از سرعت پایین مطرح کرد و در پاسخ به سوال مجری برنامه فیروزه مبنی بر اینکه تا حالا شده پای اینترنت بنشینی و از سرعت پایین آن کلافه شوی و به پدر انتقاد کنی؟، گفت: بسیار اتفاق افتاده است.

محمد صادق واعظی همچنین در این برنامه که به مناسبت روز خانواده از رسانه ملی پخش شد در برابر پدر و مادر خود عنوان کرد: اینترنت سرعت پایینی دارد و همین موجب شده در کلاس‌های مدرسه، بچه‌ها به من بگویند برو به پدرت بگو سرعت را بالاتر ببرد.

او همچنین به عدم آنتن‌دهی موبایل در خانه خودشان هم اشاره کرد که وزیر ارتباطات در ادامه وارد بحث شد و گفت: این‌ها نشاندهنده مشکل بودن کار ماست لذا در منزل خانواده باید همراهی کنند و انتظارت‌شان را از من کمتر کنند تا بتوانم بیشتر کار کنم.

محود واعظی افزود: برخی گمان می‌کنند سرعت اینترنت "پیچی" در وزارتخانه ماست که می‌گویند کمی سرعت را بیشتر کن در حالیکه نمی‌دانند چه اندازه باید زیرساخت آماده شود و سرمایه گذاری صورت گیرد تا سرعت افزایش یابد.
وزیر ارتباطات همچنین گفت: مطالب محمد صادق درست است و این‌ها مطالبات مردم است و ما هم باید برای مطالبات مردم کار کنیم.

وی همچنین یادآور شد: تازه شروع کار ماست و مردم باید به ما اجازه دهند تا برنامه‌ریزی‌هایی که کردیم را ظرف یک سال و نیم، دو سال آینده به نتیجه برسانیم.


کد مطلب: 28958

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/28958/انتقاد-پسر-وزیر-ارتباطات-سرعت-اینترنت-تعطیلی-موبایل-خانه

ايتنا
  https://www.itna.ir