۰
plusresetminus
شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۰

ورود FonePad Note 6 به ایران

ایتنا- این فبلت با رم دوگیگابایتی و صفحه نمایش نسبتا بزرگ، آماده ورود به بازار است.
ورود FonePad Note 6 به ایران


شرکت تایوانی ایسوس در مراسمی از جدیترین فبلت خود موسوم به FonePad Note ۶ در تهران رونمایی کرد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، پویا شاه حیدری - مدیر کالای تبلت دفتر ایسوس در ایران - به دنیای تبلت‌ها اشاره کرد و گفت: بازار فبلت‌ها که محصولی بین تبلت و موبایل به حساب می‌آیند روز به روز در حال گسترش است و ایسوس نیز تمرکز ویژه‌ای برروی این بازار خواهد داشت.

به گفته او این محصولات برای کاربرانی طراحی شده که برای سرگرمی و نرم افزار به صفحه نمایش بزرگ‌تر از گوشی نیاز دارند و در واقع قابلیت تبلت و گوشی را در یک دستگاه طلب می کنند.

وی در ادامه به همکاری این شرکت با اینتل اشاره و مطرح کرد: ایسوس با همکاری اینتل وارد بازار فبلت‌ها شده و محصولات این رده مبتنی بر پلت فورم اینتل طراحی شده اند.

اما ایسوس بازار فبلت‌ها را فقط در صفحه نمایش بزرگ ندیده است و برای راحتی کاربر و سرعت در یادداشت برداری، یک قلم به فبلت خود اضافه کرده است.

مدیر کالای تبلت ایسوس هم با معرفی Fonepad Note 6، گفت: این فبلت، با صفحه نمایش Full HD، قلم Stylus هوشمند و پردازنده دو هسته‌ای با قدرت پردازش دو گیگاهرتز به بازار ایران عرضه می‌شود.

به گفت او این محصول مجهز به یک رم دوگیگابایتی است که برروی اکثر مدل‌های مجهز تبلت در دنیا به چشم می‌خورد.

درحال حاضر تنها نسخه ۱۶گیگابایتی این فبلت وارد کشور شده اما در آینده قرار است شرکت ایسوس نسخه ۳۲ گیگابایتی را به کشور وارد کند.

به گزارش ایسنا نباید این نکته را از قلم انداخت که این فبلت در بازارهای جهانی قیمتی معادل ۴۶۹ دلار دارد و اگر قلم مخصوص این دستگاه را کنار بگذاریم، رقیب‌های سرسختی در مقابل FonePad Note ۶ وجود دارد که از لحاظ قدرت سخت‌افزاری این فبلت را به چالش خواهند کشید.

یکی از این رقیب‌ها Xperia Z Ultra شرکت سونی است که حداقل روی کاغذ از لحاظ عملکرد سخت‌افزاری و کیفیت صفحه‌نمایش بر این مدل غلبه می‌کند. به هرحال باید منتظر ماند تا دید عکس‌العمل کاربران نسبت به این محصول جدید شرکت ایسوس چیست.
کد مطلب: 28952
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام