۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۸

همراه‌ترین کنسول بازی در جهان

ایتنا- کنسول بازی Game Stick به عنوان یک محصول ویژه و ارزان در زمینه بازی‌های کامپیوتری به بازار عرضه شده است و به معنای واقعی کلمه قابل حمل است. این کنسول از یک دانگل USB و یه دسته تشکیل شده است.
همراه‌ترین کنسول بازی در جهان


کنسول بازی Game Stick به عنوان یک محصول ویژه و ارزان در زمینه بازی‌های کامپیوتری به بازار عرضه شده است و به معنای واقعی کلمه قابل حمل است.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم این کنسول از یک دانگل USB و یه دسته تشکیل شده است.
نحوه کارکرد این کنسول به این نحو است که به سادگی شما دانگل را به تلویزیون وصل می‌کنید و با دسته به انجام بازی می‌پردازید.

توان پردازشی این کنسول مشابه تلفن‌های همراه هوشمند رده میانی است و به راحتی می‌توان این کنسول را همه جا به همراه داشت و در هر محیطی از آن استفاده نمود.
البته گیم استیک به شما امکانات گرافیکی ویژه و مسحور کننده‌ای ارائه نمی‌کند ولی در نوع خود و با توجه به قیمت 60 پوندی محصولی بسیار قابل قبول و مناسب به حساب خواهد آمد.

سخت‌افزار اصلی این کنسول دقیقا در دانگل آن تعبیه شده است و به دارنده اجازه می‌دهد تا به راحتی بازی‌های موبایل را با امکانات یک دسته فیزیکی تجربه نماید.

در بخش دسته این کنسول دارای دو دکمه در قسمت بالای بدنه و چهار دکمه عملکرد و همچنین دکمه‌های کنترل جهت می‌باشد.
علاوه بر این موارد سه دکمه برای کنترل عملکرد دستگاه(خاموش و روشن کردن و متوقف کردن بازی و..) به همراه دو عدد آنالوگ بر روی دسته قرار دارند.

طراحی این دستگاه به نحوی انجام شده است که دانگل USB درون آن جای‌سازی شده و به راحتی قابلیت حمل آن را بالا می‌برد ولی رنگ سفید این مدل به سرعت کثیف می‌شود که از مشکلات طراحی آن محسوب می‌شود.
 
کد مطلب: 28948
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام