۰
plusresetminus
چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰

رقابت سونی و مایکروسافت بر سر بازار محتوای چندرسانه‌ای

ایتنا - ظاهراً دعوای کنسولی دو شکرت سونی و مایکروسافت به این سادگی پایان‌پذیر نیست و این دو غول به‌تازگی برای ارائه خدمات مربوط به محتوای چندرسانه‌ای محلی بر روی کنسول‌های خود به رقابتی جدید دست‌زده‌اند.
رقابت سونی و مایکروسافت بر سر بازار محتوای چندرسانه‌ای


ظاهراً دعوای کنسولی دو شرکت سونی و مایکروسافت به این سادگی پایان‌پذیر نیست و این دو غول به‌تازگی برای ارائه خدمات مربوط به محتوای چندرسانه‌ای محلی بر روی کنسول‌های خود به رقابتی جدید دست‌زده‌اند.


به گزارش ایتنا مایکروسافت در این راه با چهار تأمین کننده محتوای محلی چینی برای کنسول اکس باکس وان و اکس باکس 360 به امضای قرارداد دست زده است.
درعین‌حال سونی نیز سرویس‌های مشابه را برای پلی استیشن 4 معرفی نموده است که جزئیات آن در ابتدای سال 2014 میلادی به‌صورت رسمی رسانه‌ای خواهد شد.
بدیهی است که اقدام سونی جواب مستقیمی به قراردادهای مایکروسافت بوده است.

نکته مهم اینجاست که با توجه به سرویس‌های ارائه محتوای چندرسانه‌ای توسط کنسول‌های بازی در کشورهایی مانند چین عملاً بازار مربوط به Setupbox‌ها( دستگاه‌های دریافت‌کننده سیگنال‌های چندرسانه‌ای برای شبکه‌های کابلی) دچار رکود خواهد شد و همین امر نیز می‌تواند موجب تغییراتی عمده در رویکرد آینده شرکت‌ها در این منطقه شود.

سونی در سال پیش رو از نسخه ویژه‌ای از پی اس ویتا رونمایی خواهد نمود که به کاربران اجازه می‌دهد تا از آن مانند یک ست آپ باکس استفاده نمایند.
 
کد مطلب: 28914
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام