۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵

تکذیب ارایه اطلاعات همراه اولی‌ها به شرکت‌های تبلیغاتی

ایتنا- همراه اول اطلاعات مشترکان خود را در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی قرار نمی‌دهد و شایعات مطرح شده کذب است.
تکذیب ارایه اطلاعات همراه اولی‌ها به شرکت‌های تبلیغاتی


همراه اول با هدف طراحی و یکپارچگی سیستم‌ها و به منظور ارائه‌ی سرویس‌های جدید و خدمات متنوع، ضمن جمع‌آوری تمام تاسیسات قدیمی، مراحل نوسازی تاسیسات فنی خود را در هفت استان براساس استاندارد‌های روز به اتمام رسانده است و ۱۵ استان دیگر از جمله هرمزگان در برنامه‌ی اجرای این طرح قرار دارند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، وحید صدوقی چندی پیش اعلام کرد که همراه اول به عنوان شبکه سبز کمترین زیان را نسبت به سایر امواج بر بدن انسان دارد و فرآیند‌های این امر در آزمایشگاه‌های تخصصی به‌طور مستمر اندازه‌گیری می‌شود.

مدیر عامل همراه اول هم چنین در خصوص سرانجام بحث افزایش تعرفه‌های تلفن همراه، بیان کرده بود: با وجود این‌که طی ۱۰ سال گذشته هیچ‌گونه تغییری در تعرفه‌ی تلفن همراه دائمی ایجاد نشد؛ برنامه‌ای داشتیم مبنی بر این‌که از نیمه مرداد‌ماه امسال تعرفه‌ی جدید اعمال شود که این موضوع نیز منتفی شد.

صدوقی با بیان این‌که شبکه تلفن همراه اول با ۱۹ سال سابقه و ۶۲ میلیون مشترک ثبت شده رتبه‌ی نخست را در اپراتورهای همراه دارد، خاطر نشان کرد: همراه اول هم‌اکنون در یک هزار و ۱۶۵ شهر و ۴۵ روستا پوشش دارد که صد‌درصد از راه‌های اصلی جاده‌ای و ریلی و هم چنین ۸۵ درصد جاده‌های فرعی را تحت پوشش فراگیر خود دارد.

او افزود: هرچند شبکه همراه اول فراگیر‌ترین اپراتور تلفن همراه در کشور است، اما هم‌چنان برای ارائه‌ی سرویس‌های جدید و به روز‌رسانی خدمات فنی با منع قانونی روبه‌رو است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران، تاکید کرده بود: این شرکت اطلاعات مشترکان خود را در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی قرار نمی‌دهد و شایعات مطرح شده کذب است.

صدوقی، اختلال در سرویس خدمات تلفن همراه در برخی محورها را ناشی از سرقت تاسیسات فنی شرکت اعلام کرد که منجر به قطع سرویس و بروز مشکلات زیادی برای خدمات‌رسانی می‌شود.

بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات او یادآور شد: طی سه سال از فعالیت همراه اول به عنوان بخش خصوصی ۷۰ هزار میلیارد ریال به خزانه دولت وازیر شده است.

مدیر عامل همراه اول با اشاره به این‌که این همایش با هدف انتقال تجارب، آموزش و یکسان‌سازی فعالیت‌ها و استاندارد‌سازی خدمات و فرآیند‌ها، برگزار شده است گفت: خدمات همراه اول در استان هرمزگان با توجه به موقعیت خاص استان مطلوب است و این شرکت رتبه‌ی نخست را در کیفیت خدمات دارد.
کد مطلب: 28839
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام