۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴

"حلقه هوشمند" برای کاربرانی که با موبایلشان ازوداج کرده اند!

"حلقه هوشمند" برای کاربرانی که با موبایلشان ازوداج کرده اند!

اگر در تب و تاب خرید "ساعت هوشمند" هستید، به شما پیشنهاد می شود قعلا دست از خرید برداشته و به آنچه پیشنهاد می کنیم، فکر کنید که چیزی نیست جز"حلقه هوشمند"!


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، آنچه Smarty Ring نامیده می شود در واقع حلقه ای شبیه ساعت هوشمند در ابعاد کوچک است که از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند وصل شده و از روی ال ای دی کوچک روی خود، زمان را به کاربر می گوید، رسیدن ایمیل ها و پست های فیس بوک و توئیتر و پیامک ها را خبر می دهد، هشدارها و اعلام های مهم را به کاربر یادآوری می کند و میس‌کال و پیغام های تلفنی را به کاربر اطلاع می دهد.

نکته جالب اگر گوشی شما دزدیده شود زنگ خطر را تا زمانی که گوشی از فاصله ۳۰ فوتی دور نشده باشد، به صدا در می اورد.

هر چند از عمر فروش گسترده ساعتهای هوشمند چند صباحی نمی گذرد، اما این موضوع باعث نشده تا متخصصان امر، تمرکز خود را فقط روی ساعت هوشمند متمرکز کنند، بلکه با سوئیچ روی حلقه هوشمند، یکی از انقلابات تکنولوژیکی را به آرامی رقم زده اند.

نکته جالب اینکه از آن به عنوان ریموت کنترل نیز می توان استفاد ه کرد.

اندیشه حلقه هوشمند تفکر بچگی مبدع آن یعنی آشوک کومار بوده که اخیرا برای توسعه فناوری ابداعی خود از سرمایه گذاران دعوت کرد تا روی ابزار وی سرمایه گذاری کرده تا بتواند آن را به خط تولید برساند.

این حلقه ضد آب، ۲۴ ساعت عمر باطری دارد و باید مجددا شارژ شود، از بلوتوث ۴ استفاده می کند، ابعاد آن ۰.۵ اینچ و ۰.۱ اینچ ضخامت است و از جنس استیل بوده که ال ای دی روی آن جاسازی می شود.

پس از تولید و عرضه قیمت آن حدود ۲۷۵ دلار خواهد بود.
کد مطلب: 28778
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام