۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۳
جهانگرد خبر داد:

دستور روحانی برای تهیه برنامه جامع فناوری اطلاعات کشور

ایتنا - نصرالله جهانگرد: رئیس جمهور از فناوری اطلاعات انتظاراتی دارد که در حوزه‌های مختلف نظیر اشتغال‌زایی،‌ بهبود کیفیت زندگی مردم و افزایش بهره‌وری نقش موثری داشته باشد.
دستور روحانی برای تهیه برنامه جامع فناوری اطلاعات کشور


«مجموعه دولت و رئیس جمهور معتقدند که کاربرد IT در بخش های مختلف بسیار حیاتی است.»


به گزارش ایتنا از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران،‌نصرالله جهانگرد در نشست تخصصی کمیته ملی جامعه اطلاعاتی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فناوری اطلاعات عاملی موثر در بهبود کیفیت زندگی، تحول اقتصادی و افزایش بهره‌وری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اعتقاد و توجه دولت به این حوزه،‌ با داشتن برنامه‌ای منسجم و حساب شده،‌ می‌توان به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرد.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر تهیه برنامه جامع فناوری اطلاعات تصریح کرد: رئیس جمهور از فناوری اطلاعات انتظاراتی دارد که در حوزه‌های مختلف نظیر اشتغال‌زایی،‌ بهبود کیفیت زندگی مردم و افزایش بهره‌وری نقش موثری داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که باید از دستاوردهای مشترک میان دستگاه‌ها استفاده کنیم گفت: استفاده از تجربیات و امکانات بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف موجب می‌شود تا فعالیت‌های جزیره‌ای بوجود نیاید.

نصرالله جهانگرد با بیان این مطلب که بیشتر تلاش‌ها در دستگاه‌های مختلف به خدمت رسانی رسیده است ادامه داد: به منظور افزایش بهره‌وری می‌بایست با یکپارچگی و هم‌افزایی فعالیت‌ها،‌ از انجام فعالیت‌های موازی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس WSIS خاطرنشان کرد: می‌بایست گزارش‌های خوبی از فعالیت های صورت گرفته انجام شده در سالهای اخیر توسط دستگاه ها آماده گردد تا در این اجلاس ارائه شود.

رئیس کمیته ملی جامعه اطلاعاتی ادامه داد: باید تلاش‌ها در حوزه WSIS دوسویه باشد تا علاوه بر مشارکت در تدوین برنامه‌های بین‌المللی، از برنامه‌ها و دستاوردهای سازنده موجود در این اجلاس، در برنامه‌ریزی‌های کشور استفاده کنیم.
 
کد مطلب: 28738
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام