کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سال 2014، سال اپل

سايت خبری خبر آنلاین , 19 آذر 1392 ساعت 9:22

ایتنا- اپل هرسال به طرفدارانش قول "سال اپلی" می‌دهد که با خلاقیت‌هایش آنها را شگفت‌زده کند!




هر سال می شنویم که سال جدید سال اپل خواهد بود و اپل محصولات جدید راهی بازار خواهد کرد و هم تکنولوژی را تغییر می دهد و هم ما را.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، در طول چند سال گذشته، اما فن‌های اپل راضی نشده اند که ابداعات اپل خیلی مهم بوده و آنها را ارضاء نکرده است.

با تمام این تفاسیر اجازه دهید سال ۲۰۱۴ را سال اپل بنامیم به دلایل زیر:

بعد از ورود هر آیفون ختم شده به حرف S، آیفون بعدی با نوآوری همراه بود و همگان می گویند بعد از آیفون ۵S و ۵C باید آیفون۶ بیاید.

از طریف دیگر باید شاهد آیپد پرو هم باشیم، تبلتی که با توجه به نامش باید نوآوری و ویژگی های جدید مانند نمایشگر بزرگتر داشته باشد.
اگر آیپد پرو در سال ۲۰۱۴ بیاید، به گفته کارشناسان می تواند انقلابی در صنعت پی سی و لپ تاپ ایجاد کند و سازندگان را بعد از آن دنبال نوآوری های خود بکشاند.

ویژگی مهم محصولات اپل در مورد آیفون ۶ و آیپد پرو، بزرگتر شدن آنهاست که باید با محصولات فعلی متفاوت باشد.
اپل هنوز تایید رسمی نکرده که صفحات موبایل و تبلت خود را بزرگتر خواهد کرد، اما از شایعات بر می آید که چنین شود و استراتژی اپل آهسته و آرام تغییر می کند.

سال ۲۰۱۴ صحبت از آی‌واچ یا همان ساعت هوشمند اپل در رقابت با گوگل گلس و ساعت هوشمند سونی و سامسونگ و ... در دسته بندی کامپیوترهای پوشیدنی شده است.

اگر اپل با کمپانی های انترتینمنت به توافق نهایی برسد، شاهد تلویزیون جدید اپل نیز خواهیم بود که می تواند رقیب جدی برای سرویس های تلویزیونی مانند نت فلیکس و ... باشد.

در گزارش اخبر اپل نشان داده که بیزینس اش محکم تر و استوارتر از قبل شده است اما رقیب اش سامسونگ با برخی نوآوری های خود، اپل را به چالش جدی کشانده است.

سال ۲۰۱۴ برای اپل بسیار مهم خواهد بود و اگر انچه گفته شدف راهی بازار نشود، بدجور خود را در تنگنا قرار خواهد داد.

بنابراین باید منتظر بود و دید چه خواهد شد؟!


کد مطلب: 28728

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/28728/سال-2014-اپل

ايتنا
  https://www.itna.ir