۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۵
در دومین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات مطرح می‌شود:

بررسی چالش‏‌ها و راهکارهای اجرای پروژه‏‌های فناوری اطلاعات

ایتنا - مخاطبان این همایش مدیران عامل نهادهای حاکمیتی حوزه فناوری اطلاعات در کشور، مدیران ارشد سازمان‌های دولتی و خصوصی، مهندسين، مشاورین، مدیران و متخصصین فناوری اطلاعات، كارشناسان مدیریت، برنامه‌ريزي و كنترل پروژه اساتید و دانشجویان هستند.


چهارمین جلسه کمیته علمی همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات با هدف بررسی مقالات این همایش در دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار شد.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای سازمان رایانه‌ای استان تهران، در این جلسه که با حضور نمایندگان شرکت‌های خصوصی، سازمان‌های دولتی، بانک‏‌ها و سازمان نصر تهران تشکیل شد، اعضای کمیته علمی به بحث و تبادل نظر درخصوص مقالات نهایی دومین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات پرداختند.

این جلسه در حالی برگزار شد که پیش ازاین طی سه جلسه کمیته علمی، اهداف در سطوح مختلف، نقشه راه و رویکرد همایش تصویب شده بود.

در چهارمین جلسه کمیته علمی دومین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات، علاوه بر نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و متخصصان شرکت‏‌های خصوصی، اساتید دانشگاه‌ها، سازمان مدیریت صنعتی و خبرگان سازمان هواشناسی، بانک ملت، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی نهاد رییس جمهوری، سازمان بازرسی کل کشور، انجمن مشاورین مدیریت و انجمن انفورماتیک ایران حضور یافتند.

دومین همایش مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات قرار است ۲۷ آذرماه ۹۲ درمرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شود.

اولین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات که زمستان سال پیش از سوی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار شد، بیشتر به تشریح مفاهیم راهبری سازمانی فناوری اطلاعات به عنوان یکی از الزامات رشد و بهره‌وری درسازمان‌ها پرداخت.

رویکرد دومین همایش، "ارتقاء ظرفیت کارفرمایی در تعریف و اجرا پروژه‏ها و خدمات فناوری اطلاعات" است.

در این همایش مقالاتی با عناوین چالش‏ها و راهکارهای تعریف و اجرای پروژه‏های فناوری اطلاعات، تاثیر استفاده از چارچوب CMMI-ACQ در ارتقای ظرفیت بانک مسکن در تعریف و اجرای پروژه‏های فناوری اطلاعات و استفاده از چارچوب COBIT در هم‌راستایی اهداف راهبری و مدیریت خدمات در وزارت نفت مطرح می‌شود.

آخرین مهلت ثبت نام در این همایش چهارشنبه ، بیستم آذرماه ۱۳۹۲است و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت همایش با آدرس http://www.itcg.ir مراجعه کنند.

مخاطبان این همایش مدیران عامل نهادهای حاکمیتی حوزه فناوری اطلاعات در کشور، مدیران ارشد سازمان‌های دولتی و خصوصی، مهندسين، مشاورین، مدیران و متخصصین فناوری اطلاعات، كارشناسان مدیریت، برنامه‌ريزي و كنترل پروژه اساتید و دانشجویان هستند.
 
کد مطلب: 28619
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام