۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۷

بدافزار 'Blackshades' هم چنان فروخته می شود

ایتنا-مجرمان سایبری به طور فزاینده ای در حال استفاده از بدافزار "Blackshades" می باشند كه كد منبع آن سه سال پیش افشاء شد.
بدافزار


با توجه به بررسی های شركت امنیتی سایمانتك، مجرمان سایبری به طور فزاینده ای در حال استفاده از بدافزار "Blackshades" می باشند كه كد منبع آن سه سال پیش افشاء شد.


به گزارش ایتنا از مرکز ماهر، Santiago Cortes، مهندس امنیت در سایمانتك اظهار داشت: بدافزار"Blackshades" كه شركت سایمانتك آن را به عنوان "W۳۲.Shadesrat" شناسایی می كند، بسیاری از كامپیوترهای ویندوز مایكروسافت را آلوده كرده است و كنترل بسیاری از این سیستم ها در اختیار صدها سرور كنترل و فرمان در سراسر جهان قرار گرفته است.

بدافزار Blackshades یك ابزار دسترسی راه دور است كه می تواند نام های كاربری و رمزهای عبور پست های الكترونیكی، خدمات وب، برنامه های پیام رسانی فوری و كلاینت های FTP را جمع آوری نماید. این بدافزار از سال ۲۰۱۰ تاكنون در فروم های زیرزمینی فروخته می شود.

استفاده از ابزارهای دسترسی راه دور در بین هكرها بسیار متداول است زیرا می توانند از این طریق بدافزارهای دلخواه را بر روی كامپیوترها آپلود نمایند و فایل ها را دستكاری كنند. این گونه بدافزارها برای فرار از آنتی ویروس نیز به طور متناوب تغییر می كنند.
کد مطلب: 28602
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام