۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۵

عرضه نسخه بیت دیفندر 2014 (نسخه فوتون)

ایتنا - همچنین بیت دیفندر در سال ۲۰۱۴ در راستای مدیریت امنیت راهکاری به نام GravityZone را معرفی کرد.
عرضه نسخه بیت دیفندر 2014 (نسخه فوتون)


بالاخره توزیع نسخه جنجالی بیت دیفندر با تکنولوژی منحصر به فرد فوتون به صورت آنلاین آغاز شد.


بنابر گزارش ایتنا از دپارتمان توسعه بازار شرکت ابل رایان پویا نسخه فوتون بیت دیفندر ۲۰۱۴ از روز یازدهم آذر ۱۳۹۲ در سایت بیت دیفندر به نشانی www.bitdefenderMe.ir عرضه خواهد شد.

بنابراین گزارش آنتی‌ویروس پلاس، اینترنت سکیوریتی و توتال سکیوریتی به صورت لایسنس در سایت این شرکت قابل خریداری بوده و دوستداران محصولات امنیتی بیت دیفندر برنامه نصب آن را می‌توانند از همین سایت دریافت نمایند.

مشترکانی که در حال حاضر از محصولات ۲۰۱۳ استفاده می‌نمایند با پیگیری نحوه به‌روزرسانی نرم‌افزار از بخش پشتیبانی سایت می‌توانند نسخه خود را به ۲۰۱۴ ارتقا دهند.

تکنولوژی فوتون با مشاهده پیکربندی‌های خاص هر نرم‌افزار و شخصی‌سازی آنها توانسته است حداقل تاثیر را روی زمان بوت شدن سیستم و اسکن برنامه‌ها داشته باشد.
معرفی فوتون ۲۰۱۴ به عنوان یک تکنولوژی جدید اسکن فایل‌ها نوید دهنده انقلابی بزرگ در روش اسکن است که باعث می‌شود رایانه را بدون از کار افتادن و کاهش سرعت کنترل نماید.

این فناوری می‌تواند به تدریج برنامه های نصب شده بر روی سیستم را کشف نماید و برای تنظیمات آن قالبی جداگانه تشکیل دهد که نهایتا فرآیندهایی که نیاز به نظارت بیشتری دارند را جداسازی می‌کند.
همچنین طي يكسري از آزمون‌هاي مستقل صورت گرفته توسط شركت AV-Comparatives در ماه مه، مشخص شد كه عملكرد بيت ديفندر صرف نظر از عمليات انجام شده بر روي سيستم، "بسيار سريع" ارزیابی شده است، اين در حالي است كه حتي يك آلودگي هم ناشناخته نمانده است.

همچنین بیت دیفندر در سال ۲۰۱۴ در راستای مدیریت امنیت راهکاری به نام GravityZone را معرفی کرد.
GravityZone به طور اساسی به مقیاس پذیری و چالش‌های اجرایی که امروزه سازمان‌های متوسط با آن روبرو هستند، می‌پردازد.

این راه کار امنیتی، از ابتدا برای محیط‌های ناهمگون ساخته شده است GravityZone با استفاده از یک رویکرد طراحی منحصر به فرد، محافظت از نقاط نهایی مجازی، فیزیکی و موبایل را در قالب یک راهکار یکپارچه انجام می دهد.

گراویتی زون در جعبه یک راهکار هوشمندانه با طراحی خاص و اختصاصی می‌باشد که تمامی موارد و مسایل مربوط به افزایش بهره وری از سیستم‌ها و بالا بردن راندمان عملیاتی و همچنین قابلیت مجازی سازی را دربرمی‌گیرد که تمامی این موارد از اصول مشترک در مبحث ایمن‌سازی محیط‌های مجازی می‌باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت و آشنایی به سایر محصولات امنیتی بیت دیفندر به سایت www.bitdefenderme.ir مراجعه نمایند و با ثبت نام در باشگاه مشتریان شرکت ابل از مزایای آن برخوردار شوند.
 
کد مطلب: 28599
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام