۰
plusresetminus
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۷

مبین‌نت اسپانسر طلایی الکامپ نوزدهم شد

ایتنا - وایمکس مبین‌نت در الکامپ ۲۰۱۳، در حوزه‌ی برندینگ با شعار «برترین ارایه‌دهنده‌ی خدمات وایمکس در ایران»، در بخش مشتریان انبوه و کاربران خانگی با شعار «ارتباط اینترنت همه جا و همه وقت»، در حوزه‌ مشتریان سازمانی با شعار «شبکه‌ یکپارچه در سراسر ایران»، و در حوزه‌ شبکه‌ وایمو با شعار «اولین شبکه‌ اینترنت وای-فای» در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.
مبین‌نت اسپانسر طلایی الکامپ نوزدهم شد


شرکت ارتباطات مبین‌نت، ارائه دهنده‌خدمات وایمکس در ایران، حامی طلایی بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، الکامپ ۲۰۱۳ شد.

به گزارش ایتنا نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران الکامپ ۲۰۱۳ در آستانه‌ بیست سالگی خود با شعار «زندگی هوشمند» از ۱۴ تا ۱۷ آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت ارتباطات مبین‌نت به عنوان حامی طلایی در این نمایشگاه حضوری پررنگ خواهد داشت.

مبین‌نت، «نخستین و تنها اپراتور سراسری وایمکس در ایران»، امسال نیز مانند سال‌های گذشته حضوری پرشور، گسترده و فعال در نمایشگاه الکامپ خواهد داشت. به همین منظور در دو سالن ۴۴ (خلیج فارس) و سالن ۷ و همچنین محوطه‌ باز نمایشگاهی و در فضایی بسیار مناسب سعی خواهد کرد تا توانمندی‌ها و خدمات متنوع خود را ارایه دهد.

وایمکس مبین‌نت در الکامپ ۲۰۱۳، در حوزه‌ی برندینگ با شعار «برترین ارایه‌دهنده‌ی خدمات وایمکس در ایران»، در بخش مشتریان انبوه و کاربران خانگی با شعار «ارتباط اینترنت همه جا و همه وقت»، در حوزه‌ مشتریان سازمانی با شعار «شبکه‌ یکپارچه در سراسر ایران»، و در حوزه‌ شبکه‌ وایمو با شعار «اولین شبکه‌ اینترنت وای-فای» در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

اما مودم جیبی وایمکس مبین‌نت با قابلیت اتصال به شبکه‌ موبایل نیز که به عنوان جدیدترین محصول شرکت ارتباطات مبین‌نت برای اولین بار در چهاردهمین نمایشگاه تله‌کام از آن رونمایی شد، در این نمایشگاه نیز عرضه و در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
شرکت ارتباطات مبین‌نت افتخار دارد از روز پنج‌شنبه ۱۴ آذر تا روز یک‌شنبه ۱۷ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در سالن‌های ۴۴ و ۷ پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان محترم باشد.
 
کد مطلب: 28566
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام