کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پس از گالکسی اس 3

سامسونگ عرضه اندروید 4.3 برای گالکسی اس 4 و گالکسی نوت 2 را متوقف کرد

خبرگزاری ايسنا , 29 آبان 1392 ساعت 13:18

ایتنا- سامسونگ می‌گوید به دلیل مشکلات فنی پس از آپدیت این گوشی، فعلا عرضه اندروید 4 را متوقف کرده است.




شرکت سامسونگ پس از جمع‌آوری عرضه اندروید ۴.۳ برای گالکسی اس ۳ اکنون عرضه این آپدیت برای گالکسی اس ۴ و گالکسی نوت ۲ نیز متوقف کرده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، اپراتور AT&T در آمریکا از هفته گذشته عرضه اندروید ۴.۳ را برای گالکسی اس ۴ شروع کرده بود اما اکنون این برنامه را متوقف کرده است.

البته این اپراتور هنوز اطلاعاتی را درباره دلیل توقف عرضه نسخه ۴.۳ اندروید برای این گوشی ارائه نکرده اما حدس زدن دلیل این امر آسان است.

شرکت سامسونگ پیشتر عرضه اندروید ۴.۳ برای گالکسی اس ۳ را به دلیل مشکلات فنی که پس از آپدیت این گوشی به وجود آمده بود متوقف کرد.

این احتمال می‌رود اپراتور AT&T نیز مشکلاتی مشابهی را روی گوشی‌هایی که آپدیت ۴.۳ دریافت کرده‌اند مشاهده کرده است.

هنوز اطلاعاتی درباره از سرگیری این آپدیت برای گالکسی اس ۴ در دسترس نیست.

همچنین شرکت سامسونگ از چند روز پیش عرضه آپدیت اندروید ۴.۳ نیز برای گالکسی نوت ۲ آغاز کرد اما این نسخه با این فبلت سازگار نبوده است.

گزارش‌ها حاکی از این است که اندروید ۴.۳ روی گالکسی نوت ۲ نسبت به گالکسی اس ۳ مشکلات کمتری را ایجاد کرده اما به هر حال تصمیم گرفته عرضه آن متوقف کند.

توقف عرضه اندروید ۴.۳ برای گالکسی اس ۳

پیشتر شرکت سامسونگ تنها دو هفته پس از عرضه آپدیت اندروید ۴.۳ آبنبات پاستیلی برای گوشی هوشمند گالکسی اس ۳، عرضه این آپدیت را متوقف کرده است.

نسخه جدید اندروید قابلیت‌های جدید و پشتیبانیهای زیادی را از گالکسی اس ۳ از جمله پشتیبانی از ساعت هوشمند گالکسی گی یر به عمل آورده، اما در عین حال مشکلات زیادی را نیز برای کاربران این گوشی به وجود آورده است.

کاربرانی که گوشی خود را به اندروید ۴.۳ ارتقا داده‌اند، اعلام کردند این گوشی‌ در شرایط مختلف کار نمی‌کند و به دلیل رم پایین نمی‌تواند چند برنامه همزمان را اجرا کند. از جمله این مشکلات به قطع و وصل حین پخش موزیک و حتی کاهش زمان شارژ بودن باتری می توان اشاره کرد.

در پی این گزارشها شرکت سامسونگ در انگلیس به طور رسمی اعلام کرد: ما در حال پیگیری مشکلات گزارش شده آپدیت اندروید ۴.۳ روی گالکسی اس ۳ هستیم. سرویس ارتقای اندروید به طور موقت عرضه این آپدیت را متوقف کرده است. ما نسبت به ارائه بهترین تجربه ممکن برای مشتریان خود متعهد هستیم و تضمین می‌کنیم که عرضه آپدیت را در کوتاهترین زمان ممکن از سر بگیریم. امیدواریم که سامسونگ این مشکلات را سریعا حل و عرضه آپدیت را شروع کند.

کاربران گالکسی اس ۳ از زمان عرضه این گوشی در سال ۲۰۱۲ که با اندروید ۴.۱ عرضه شد، نسخه ۴.۲ اندروید را دریافت نکرده و به طور مستقیم اندروید ۴.۳ را دریافت کردند.


کد مطلب: 28466

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/28466/سامسونگ-عرضه-اندروید-4-3-گالکسی-اس-نوت-2-متوقف

ايتنا
  https://www.itna.ir