۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۱
برخلاف اعلام اولیه

گوشی خمیده ال جی خارج از کره جنوبی نیز عرضه می‌شود

ایتنا- G-flex یک وجه تمایز جالب نسبت به رقبایش دارد. آنهم برطرف کردن خودکار خط و خش‌هایی است که پشت گوشی به وجود می‌آید.
گوشی خمیده ال جی خارج از کره جنوبی نیز عرضه می‌شود


اگر اخبار مربوط به گوشی خمیده ال جی را دنبال می‌کنید شرکت ال جی اعلام کرده برخلاف اعلام قبلی، این گوشی فقط در بازار کره جنوبی عرضه نخواهد شد و در فاز اول با قیمت حدود هزار دلار روانه بازار آمریکا خواهد شد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت ال جی در مراسم رونمایی از گوشی هوشمند جی فلکس که دارای نمایشگر خمیده است، مدعی شد که این گوشی این قابلیت را دارد که خط و خش‌های را که در پشت گوشی ایجاد می‌شود، به طور خودکار برطرف کند.
همچنین دارای یک بدنه کاملا انعطاف پذیر است. و ویدئوهایی برای اثبات این ادعاها در فضای مجازی منتشر شده است.

این گوشی اندرویدی توسط سه اپراتور بزرگ کره جنوبی در این کشور عرضه خواهد شد و رقیبی برای گوشی گالکسی راند سامسونگ است که آن هم از نمایشگر خمیده بهره می‌برد.

ال.جی G فلکس به دلیل برخورداری از نمایشگر خمیده از دیگر رقبای هوشمند خود متمایز است زیرا نمایشگر خمیده آن باعث میشود که هنگام مکالمه کاملا روی صورت کاربر بنشیند. اما از سوی دیگر نگرانی‌هایی درباره مشکلات آن هنگام قرار گرفتن گوشی در جیب به ویژه در جیب شلوار جین وجود دارد.

این گوشی از یک نمایشگر شش اینچی OLED با وضوح ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد که خمیده ‌بودن آن در حالت افقی تجربه‌ خارق‌العاده‌ای را هنگام تماشای فیلم یا بازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

شرکت ال جی قابلیت برطرف‌شدن خودکار خط و خش‌های قاب پشتی گوشی را با توانایی کاراکتر اصلی فیلم X-MEN در درمان خود مقایسه کرده است.

ال جی G فلکس از یک پردازنده‌ چهار هسته‌ای ۲.۲۶ گیگاهرتزی، رم دو گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و قابلیت الصاق کارت حافظه میکرو اس دی و دوربین ۱۳مگاپیکسلی برخوردار است.

این گوشی هم چنین از سیستم عامل اندروید ۴.۲ آبنبات پاستیلی بهره می‌برد.

ابعاد این گوشی ۸.۷/۱۶۰.۵*۸۱.۶*۷.۹ میلی‌متر است. ضخامت این گوشی ۱۷۷ گرمی به میزان خمیدگی آن در نقاط مختلف بستگی دارد.

ال جی G فلکس از یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر بهره می‌برد.

خمیدگی این گوشی باعث شده که شرکت ال.جی مجبور شود قطعات داخلی آن از جمله باتری و دیگر قطعات را نیز خمیده بسازد که هزینه‌ ساخت آن را بالا برده است.

ال جی جی فلکس یکی از دو گوشی است که در آن از تکنولوژی OLED برای ساخت نمایشگر فوق باریک پلاستیکی با وضوح بالا که قابلیت خم شدن دارد، استفاده شده است.
کد مطلب: 28457
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام