۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۹

دستگاه پیل سوختی برای شارژ تلفن در هر زمان و مکان

ایتنا- Upp با پورت USB کار می‌کند و مجهز به سیستم خاموشی خودکار است.
دستگاه پیل سوختی برای شارژ تلفن در هر زمان و مکان


شرکت اینتلیجت انرژی اقدام به عرضه یک دستگاه انرژی شخصی برای شارژ و تأمین انرژی دستگاه های همراه چون تلفنهای هوشمند، تبلتها، تلفنهای غیرهوشمند، سخت افزارهای کتابهای الکترونیکی، کنسولهای بازی قابل حمل کرده که انرژی آن توسط پیل سوختی تأمین می شود.


به گزارش ایتنا از مهر، این دستگاه با پورت یو اس بی کار می کند و با وجود میلیونها دستگاه دارای یو اس بی در سراسر دنیا دستگاه انرژی شخصی که Upp نام دارد، حتی تا یک هفته برای تلفنهای هوشمندی که بسیار تشنه انرژی هستند شارژ کافی فراهم می کند.

شرکت اینتلیجت انرژی، آفریقا را به عنوان اولین بازار هدف خود در نظر گرفته است.

دستگاه Upp دارای توانایی شارژ با سرعت برق است و انرژی لازم را در حین حرکت فراهم می کند، تا زمانی که سوخت کافی دارید، از انرژی کافی برخوردار خواهید بود.

این دستگاه مجهز به ویژگی خاموشی خودکار است تا علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی از عمر باطری دستگاه الکترونیکی که شارژ آن تکمیل شده محافظت می کند.

همچنین اپلیکیشن موبایل این دستگاه که به طور رایگان برای دستگاه های اندرویدی و iOS ارائه شده ارائه کننده آماری به شکل پیش بینی از مصرف کاربر و اطلاعات درباره مدیریت بهتر سطح مصرف است.

هنری وناند مدیر شرکت اینتلیجت انرژی گفت: این دستگاه نشان می دهد که پیلهای سوختی تنها برای علم موشک کاربرد ندارد، دستگاه انرژی شخصی Upp دارای قدرت بسط تجارب روزانه است که کاربر خود را از وابستگی به سوکتهای دیواری رها کرده و به وی اطمینان می دهد که هرگز شارژ دستگاه خود را از دست نمی دهد.
کد مطلب: 28444
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام