۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۲

افزایش تمایل سازمان‌های خاورمیانه به استفاده از ابزارهای ویدیویی ارتباطی

ایتنا- بسیاری از مدیران حوزه IT معتقدند ابزارهای ویدئویی و ویدئوکنفرانس‌ها باعث همکاری‌های نزدیک‌‌تر و ارتباط‌های کاری بیشتر با شرکت‌ها است.
افزایش تمایل سازمان‌های خاورمیانه به استفاده از ابزارهای ویدیویی ارتباطی


بررسی جدید شرکت Cisco Systems نشان داد که بیشتر کسب‌وکارهای فعال در منطقه خاورمیانه ابزارهای ویدیویی را به عنوان یک سیستم کاربردی ارتباطی مورد استفاده قرار می‌دهند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از به نقل از وب‌سایت ameinfo، روزنامه Jordan Times با انتشار گزارشی در این خصوص توضیح داد که مطالعه جدید نشان داده است، بخش قابل ملاحظه‌ای از نسل آتی مدیران ارشد در سازمان‌های خاورمیانه بر این مسئله تاکید دارند که برای ارتباط نزدیک‌تر با گروه‌های کاری، همکاران و شرکت‌های تامین کننده در سراسر جهان از ابزارهای ویدیویی استفاده کنند.

این مدیران همچنین بر ارتقا خدمات و محصولات خود تاکید داشته‌اند و بر این باورند که این بخش نیز باید در کنار ابزارهای ارتباطی ویدیویی ارتقا یابند.

بررسی شرکت سیسکو نشان داد که از هر ۱۰ مدیر جوان در منطقه خاورمیانه چهار نفر بر سازگاری با ابزارهای ارتباطی ویدیویی تاکید داشته‌اند.

به عبارت دقیق‌تر، ۴۴ درصد این مدیران اعلام کرده‌اند که تمایل به استفاده از ابزارهای ارتباطی ویدیویی دارند و این ابزار‌ها باعث افزایش اثرگذاری آن‌ها می‌شود و امکان دسترسی هرچه بیشتر به منابع سازمانی را فراهم می‌کند.

«ویل عبدالله» (Wael Abdulal) مدیر همکاری‌های سیسکو در این خصوص توضیح داد: «این روز‌ها تعداد بیشتری از سازمان‌ها در اردن و دیگر کشورهای خاورمیانه از ابزارهای ویدیویی به عنوان وسیله‌ای برای برقراری ارتباطات سازمانی بهره می‌برند».

او در ادامه گفت: «در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود که تعداد سازمان‌هایی که از این قبیل ابزار‌ها برای ارتباطات سازمانی استفاده می‌کنند بیشتر شود».
کد مطلب: 28419
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام