۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۵

رشد سالانه ۵۸. ۵ درصدی فروش جهانی ابزارهای CRM

ایتنا-شرکت‌های Infor Global Solutions، مایکروسافت، اوراکل و SAP AG بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در جهان محسوب می‌شوند.
رشد سالانه ۵۸. ۵ درصدی فروش جهانی ابزارهای CRM


مرکز تحقیقاتی Research and Markets گزارش جدیدی با عنوان «بازار جهانی نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری ۲۰۱۶» منتشر کرده که طی آن وضعیت این بازار طی سال‌های آتی بررسی شده است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از به نقل از وب سایت businesswire، در این گزارش آمده است که بازار جهانی ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ میلادی رشد سالانه ۵۸. ۵ درصدی خواهد داشت.

این مرکز تحقیقاتی گزارش داده است که شرکت‌های کوچک و متوسط (SMB) یکی از عوامل اصلی در رشد هرچه بیشتر این بازار محسوب می‌شوند.

نرم‌افزارهای سازمانی CRM که به صورت اختصاصی برای شرکت‌های کوچک و متوسط تولید می‌شوند، روند مستمر افزایش درآمد‌ها، ارتقا خدمات مخصوص مشتریان، افزایش میزان رضایتمندی و کاهش هزینه‌های مربوط به مشتریان را به دنبال دارند.

با مجموعه مزایایی که این قبیل نرم‌افزار‌ها به همراه دارند، میزان سازگاری شرکت‌های کوچک و متوسط با ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری افزایش قابل ملاحظه یافته است.

در گزارش جدید مرکز Research and Markets آمده است که میزان درخواست اوپراتور‌ها و شرکت‌های مخابراتی برای در اختیار گرفتن ابزارهای CRM نیز به میزان قابل ملاحظه افزایش یافته است.

در گزارش این مرکز آمده است که شرکت‌های Amdocs Systems، Avaya، Infor Global Solutions، مایکروسافت، اوراکل، Salesforce. com و SAP AG بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری در جهان محسوب می‌شوند.
کد مطلب: 28372
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام