کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آی بی‌ ام جایگاه خود در مربع جادویی گارتنر را ارتقا داد

19 آبان 1392 ساعت 10:31

ایتنا- IBM توانست لقب پیشرو در بازار خدمات مدیریت ارتباط با مشتری را به دست آورد.




شرکت آی بی‌ ام موفق شده است در مربع جادویی گارتنر عنوان یکی از پیشروان بازار خدمات مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را به دست آورد.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‏‌سایت marketwatch، شرکت آی بی‌ ام اعلام کرده است موفق شده است عنوان پیشرو بازار خدمات مدیریت ارتباط با مشتری را از سوی گارتنر به دست آورد.

شرکت گارتنر دارای یک ابزار تحلیلی منحصر به فرد با نام مربع جادویی است که از طریق آن بازار‌ها و صنایع مختلف را تحلیل و روندهای آتی حاکم بر آن‌ها را پیش‌‏بینی می‌‏کند.

در این مربع، عرضه‌‏کنندگان و فعالان هر بازار بر مبنای اهداف آتی و توانایی‏‌های خود برای تحقق این اهداف به چهار گروه مختلف تقسیم می‌‏شوند: پیشرو‌ها، رقابت جویان، رؤیابین‏‌ها و ریزنقش‏‌ها.

پیشرو‌ها به شرکت‏‌ها و کسب و کارهایی گفته می‌‏شود که بینش و برنامه کامل‏‌تری برای آینده دارند و توانمندی زیادی نیز برای تحقق آن دارند. رقابت‏ جویان نیز همانند پیشرو‌ها هستند با این تفاوت که برنامه و بینش مشخصی برای آینده ندارند.

تفاوت رؤیابین‏‌ها با پیشرو‌ها نیز در این است که برنامه و بینش خوبی در مورد آینده دارند اما فاقد توانایی لازم برای تحقق آن هستند. ریزنقش‏‌ها نیز شرکت‏‌هایی هستند که نه برنامه و بینش مشخصی دارند و نه توانایی لازم برای تحقق برنامه‏‌های آتی خود.

پاول پاپاس یکی از مدیران ارشد آی بی‌ ام در این زمینه گفته است: تجربه مشتری یکی از مهم‌ترین لنزهایی است که سازمان‏‌ها از طریق آن می‌‏توانند به جستجوی مزایای رقابتی بپردازند و به رشدی قوی دست یابند.

از نظر ما، کسب این جایگاه در مربع جادویی گارتنر به منزله تایید تمرکز راهبردی و تبحر عمیق‏مان در کمک به کسب و کارهایی است که می‌‏خواهند نحوه ارزش‌‏افزایی برای مشتریان، شرکا و تامین‏‌کنندگان خود در جهان دیجیتال و دائم‏‌التغییر را اصلاح کنند.

بر اساس این گزارش، محصولات و راهکارهای شرکت آی بی‌ ام به کسب و کارهای مشتری این شرکت کمک می‌‏کند رویکردهای جدیدی برای جلب مشارکت مشتریان خود طراحی و اجرا کنند و به کمک آن‌ها بتوانند فناوری‏‌های بازرگانی، داده‏‌های کلان، تحلیل‏گر‌ها، فناوری‌‏های پردازش ابری و ابزارهای اجتماعی و همراه را با یکدیگر یکپارچه‏‌تر کنند.


کد مطلب: 28330

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/28330/آی-بی-ام-جایگاه-خود-مربع-جادویی-گارتنر-ارتقا

ايتنا
  https://www.itna.ir