کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ایسوس مقام نخست روترهای شبکه را در معتبرترین پایگاه بررسی تجهیزات شبکه بدست آورد

سايت خبری ايتنا , 18 آبان 1392 ساعت 17:20

ایتنا - پایگاه اینترنتی SmallNetBuilder معتبرترین مرجع اینترنتی در زمینه راهنمایی، نقد و بررسی، راه‌حل و رده بندی محصولات مختلف است که از طریق آزمون‌های دقیق، تجهیزات مختلف را مورد تحلیل قرار می‌دهد.




پایگاه اطلاع‌رسانی SmallNetBuilder ایسوس را به عنوان برند برتر در گروه روترهای کلاس AC۱۷۵۰ معرفی نمود.
بر اساس نقد و بررسی‌های این وب سایت، که معتبر‌ترین مرجع اینترنتی در زمینه ارائه راهنمایی و بررسی تجهیزات شبکه است روتر ایسوس RT-AC۶۶U پس از انجام تست‌های فنی در سه بخش امکانات، کارایی و پایداری موفق به کسب بیشترین امتیاز شد و در صدر جدول رده بندی روترهای مجهز به استاندارد ۸۰۲.۱۱ac با سرعت ۱۷۵۰ مگابیت بر ثانیه قرار گرفت.

این آزمون‌ها در گروهی به نام Router Ranker انجام می‌شوند و از چندین مرحله تست فنی تشکیل شده‌اند.

به گزارش ایتنا روتر RT-AC۶۶U دارای سریع‌ترین استاندارد شبکه وایرلس در گروه روترهای نسل پنجم با فناوری ۸۰۲.۱۱ac است و با ترکیب دو باند فرکانسی ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز بطور همزمان می‌تواند سرعت ۱.۷۵ گیگابیت بر ثانیه را ارائه کند که سه‌ برابر بیشتر از استاندارد N است.
سرعت باند فرکانسی ۵ گیگاهرتز در این روتر به ۱.۳ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد و RT-AC۶۶U در میان اولین روترهای دنیا با قابلیت پشتیبانی از استاندارد جدید تجهیزات شبکه قرار دارد.

این روتر با استانداردهای قبلی نیز سازگار است و می‌تواند در باند فرکانسی ۲.۴ گیگاهرتز، نرخ انتقال اطلاعات در استاندارد N را تا ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه افزایش دهد.
همچنین این روتر از فناوری‌های اختصاصی ایسوس مانند AiRadar استفاده می‌کند که با تقویت سیگنال در جهات مختلف، ارتباط قدرتمندی در محدوده تحت پوشش خود ارائه می‌دهد.
علاوه بر ارتباط فوق سریع این روتر میان بخش‌های مختلف شبکه می‌توان به قدرت پردازش RT-AC۶۶U اشاره کرد که در آن از ۲۵۶ مگابایت حافظه رم و پردازنده Broadcom BCM۴۳۶۰ استفاده شده است.

این روتر که عنوان برترین محصول شبکه ۲۰۱۳ در نظرسنجی خوانندگان مجله PCMagazine را هم کسب کرده است از طریق دو پورت USB قابلیت ارائه امکاناتی مثل فایل سرور و پرینت سرور را هم دارد.
بخش کنترل ASUSWRT در این روتر با رابط کاربری آسان می‌تواند کاربردهای حرفه‌ای مانند راه اندازی روتر، نظارت بر سیگنال و کنترل برنامه‌های تحت شبکه را به سادگی در اختیار کاربر قرار دهد.
ضمن اینکه چهار درگاه شبکه با سرعت ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه نیز برای توسعه شبکه کابلی در نظر گرفته شده است.

پایگاه اینترنتی SmallNetBuilder معتبرترین مرجع اینترنتی در زمینه راهنمایی، نقد و بررسی، راه‌حل و رده بندی محصولات مختلف است که از طریق آزمون‌های دقیق، تجهیزات مختلف را مورد تحلیل قرار می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر می توایند به لینک: http://www.smallnetbuilder.com/rankers/router/view مراجعه نمایید.
 


کد مطلب: 28324

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/28324/ایسوس-مقام-نخست-روترهای-شبکه-معتبرترین-پایگاه-بررسی-تجهیزات-بدست-آورد

ايتنا
  https://www.itna.ir