۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۸
مدیر عامل مخابرات تهران:

درآمد تلفن ثابت رو به کاهش است

ایتنا- مدیر عامل مخابرات تهران معتقد است: مخابرات رقیب داشته یا نداشته باشد درآمد تلفن ثابت رو به کاهش است.
درآمد تلفن ثابت رو به کاهش است



به گزارش ایتنا از ایسنا، علیرضا صیدی  اظهار کرد: اگر قرار‌ باشد تنها تلفن ثابت را در نظر بگیریم، روند درآمدزایی آن در تمام دنیا رو به کاهش است و حال چه مخابرات رقیب داشته باشد چه نداشته باشد، این موضوع تغییری در این شرایط نخواهد داشت.


وی در عین حال عنوان کرد: با توجه به این کاهش درآمد لازم است که شرکت مخابرات به فکر ارائه‌ی سرویس‌های جدید و ارزش افزوده باشد و درآمد آن افزایش پیدا کند.

مدیر عامل مخابرات تهران هم چنین عنوان کرد: برای ارائه‌ی سرویس‌های ارزش افزوده نیز اپراتور ملزم نیز به سرمایه‌گذاری است. اصلا مگر می‌شود یک اپراتور به فکر افزایش درآمد‌های خود باشد و بحث سرمایه‌گذاری را مدنظر قرار ندهد؟

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری لازمه‌ی بقاء یک اپراتور است و در این موضوع جای هیچ بحثی وجود ندارد.

صیدی در عین حال یادآور شد: مخابرات در پنج ماه اول امسال ۸۶ میلیارد تومان در استان تهران سرمایه‌گذاری کرده است که قطعا این رقم در نیمه‌ی دوم سال افزایش خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت مخابرات تهران در عین حال عنوان کرد: به هر صورت شبکه یک موجود زنده است که اگر برای آن هزینه‌ای نشود، از بین خواهد رفت.
ما نیز برای شبکه تلفن ثابت سرمایه‌گذاری‌های بلند‌مدت را مدنظر قرار داده‌ایم و در سال آینده به سمت سرویس‌های IMS,NGM و غیره خواهیم رفت و قطعا برنامه‌های مختلفی برای این حوزه داریم.

وی ادامه داد: اگر یک اپراتور بخش خصوصی بخواهد سرپا بماند لازم است که حتما در فضای رقابتی که وجود دارد مشتری داشته باشد و کسب و کار خود را گسترش دهد. حال آیا برای رسیدن به این اهداف راهی به غیر از سرمایه‌گذاری وجود دارد؟

صیدی ادامه داد: من فکر می‌کنم اگر پاسخ این سوال را بدهیم بسیاری از موضوعات خود‌به‌خود حل خواهد شد و دیگر انتقادی در این زمینه مطرح نمی‌شود که اپراتورها با وجود این‌که درآمد دارند در حوزه ارتباطات سرمایه‌گذاری نمی‌کنند.
کد مطلب: 28295
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام