۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰

اضافه شدن جزییات تازه به نقشه های گوگل

ایتنا- گوگل، برای جذب بیشتر مشتریان و کاربرانش امکانات جالب و جدید را به نقشه‌اش اضافه کرده است.
اضافه شدن جزییات تازه به نقشه های گوگل


گوگل قصد دارد جزییات تازه ای را به خدمات نقشه خود اضافه کند و امکانات تعاملی آن را برای جلب رضایت کاربران بیشتر کند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سی نت، شخصی سازی نقشه‌ها بر اساس علائق و سلیقه کاربران و همین طور افزوده شدن جزییات تازه به آنها از جمله برنامه‌های گوگل است.

گوگل مدعی است این نقشه ها ارتباطات زندگی روزمره مردم را منعکس کرده و مسافرت و رفع نیازهای آنی مردم را راحت تر خواهند کرد.
این‌نقشه ها که نقشه های آگاه از شرایط یا context-aware نام گرفته‌اند دارای لایه های متعددی هستند و داده‌های شخصی برنامه‌های مختلف کاربران به آنها اضافه می‌شود.

نمایش جزییات بر مبنای علاقه و سلیقه کاربران، امکان درجه بندی کیفی اماکن مختلف و به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد آنها به روش‌های گوناگون، پیگیری فعالیت‌ها و علائق دوستان، نمایش اطلاعات تعاملی به صورت بصری و ... از جمله امکانات این نقشه‌ها خواهد بود.

به عنوان مثال اگر شما در شهری حضور داشته باشید که یک مسابقه فوتبال در آن برگزار می شود و طرفدار یکی از تیم‌ها باشید، می توانید بر روی نقشه زوم کرده و امتیازات و دیگر اطلاعات آن تیم را مشاهده کنید.

اگر در شهر خاصی باشید گوگل با بررسی علائق شما و دیدارهای قبلی شما مکان‌هایی را برای بازدید به کاربر پیشنهاد می دهد. هنوز مشخص نیست این امکانات چه زمانی به نقشه‌های گوگل اضافه می‌شود.
کد مطلب: 28280
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام