کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک ارائه دهنده خدمات حضوری اینترنت خبر داد

نرخ استفاده از اینترنت ساعتی 3800 تومان / مشتریان ناراضی‌اند

خبرگزاری ايسنا , 14 آبان 1392 ساعت 12:08

ایتنا- درآمد اصلی کافی‌نت‌ها از اینترنت است اما با کاهش سرعت و قطعی، کافی‌نت‌داران با تعطیلی و کسادی روبرو می‌شوند.




یک ارائه‌دهنده خدمات حضوری اینترنت گفت: نرخ نامه ارائه شده از سوی اتحادیه فناوران رایانه برای اعضا قابل قبول است اما مشتریان آن را پر هزینه می دانند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، علی محمودی اظهار کرد: اجرای نرخ رسمی اتحادیه فناوران رایانه اعتراضات مردم را به دنبال دارد و باعث کاهش تعداد مشتری می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نرخ استفاده از اینترنت ساعتی ۳۸۰۰ تومان است که با وجود دریافت ساعتی ۳۰۰۰ تومان مشتریان ناراضی هستند و از سویی دیگر هزینه‌های سنگین بابت دریافت اینترنت از شرکت‌های خصوصی پرداخت می‌شود که به دلایل مختلف نارضایتی مشتریان را در پی دارد.

او تصریح کرد: در قرارداد اینترنت خریداری شده از شرکت ارائه دهنده آمده است اشتراک خدمات یک به چهار است که در واقعیت یک به شش یا یک به هشت است و در زمان کاهش سرعت مشتریان کافی نت‌داران را دروغ‌گو و متقلب می‌دانند.

این ارائه دهنده خدمات حضوری اینترنت یادآور شد: هرچند وقت یکبار شرکت‌های ارائه دهنده اینتنرنت بدون هیچ دلیلی افزایش نرخ بستر اینترنت یا حجم اینترنت را برروی فاکتورهای خود لحاظ می‌کنند.

او بیان کرد: مشکل دیگری که کافی‌نت‌داران با آن مواجه هستند کاهش سرعت و قطع دائمی اینترنت در زمان‌های خاصی است که باعث کسادی کار و تعطیلی مغازه می‌شود، زیرا بستر اصلی کسب درآمد کافی‌نت اینترنت است.

محمودی خاطرنشان کرد: هزینه‌های جانبی مانند شارژ کارتریج سه برابر شده و در کنار آن بسته ۵۰۰ برگی کاغذ آچار ۱۵ هزار تومان، هر سی‌دی به صورت عمده ۲۹۰ تومان و هر دی‌وی‌دی ۵۰۰ تومان خریداری می‌شود.


کد مطلب: 28269

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/28269/نرخ-استفاده-اینترنت-ساعتی-3800-تومان-مشتریان-ناراضی-اند

ايتنا
  https://www.itna.ir