۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۶

دل مجبور به تعویض لپ‌تاپ‌‌های بدبوی خود شد

دل- کمپانی دل مجبور شد تعدادی از لپ‌تاپ‌هایی را که کاربرانشان ادعا می‌کردند بوی نامطبوعی از این دستگاه‌ها متساعد می‌شود را پس بگیرد!
دل مجبور به تعویض لپ‌تاپ‌‌های بدبوی خود شد


پس از اعتراضات گسترده عده‌ای از خریداران لپ تاپ‌های ساخت شرکت دل، این شرکت مجبور به تعویض آنها بدون دریافت هزینه شد.



به گزارش ایتنا از فارس به نقل از گاردین، عده‌ای از خریداران لپ تاپ مدل Latitude E۶۴۳۰u شرکت دل مدعی شده بودند که پس از مدتی کار کردن با این رایانه احساس می‌کنند بوی بسیار نامطبوعی از آن متصاعد می‌شود که بی شباهت به بوی ادرار گربه نیست.

به نظر می رسد این نقص ناشی از سوءکارکرد یکی از اجزای این لپ‌تاپ باشد که در مدل های جدیدتر آن برطرف شده است، اما در این مدت صدها کاربر دل وجود چنین مشکلی را تایید کرده اند.

این شرکت اولین بار چهار ماه قبل از وجود مشکل مذکور آگاه شد. در آن زمان یکی از کاربران به دل اطلاع داد که بوی نامطبوع و غیرقابل تحملی از صفحه کلید لپ تاپ های Latitude E۶۴۳۰u شرکت دل به مشام می رسد.

پس از آنکه تقویت فن‌ها و تمیز کردن صفحه کلید مشکل را حل نکرد و کاربران زیادی در دهها کشور جهان وجود آن را گزارش دادند، مشخص شد که مشکل یاد شده جدی است.

لپ‌تاپ های Latitude E۶۴۳۰u تولید شده از یک ماه قبل توسط دل دیگر چنین مشکلی نداشته اند و به نظر می رسد دل بی سروصدا موضوع را حل وفصل کرده است.
البته برخی کاربران می‌گویند پس از تعویض لپ تاپ های بدبوی خود کماکان احساس می‌کنند مشکل به طور کامل رفع نشده است.
کد مطلب: 28220
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام