۲
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۹

اختلال آنتن دهی خطوط تلفن همراه در ارومیه

ایتنا- افزایش ساختمان‌های بلند‌مرتبه آنتن دهی موبایل در این ارومیه را با اختلال مواجه کرده است.


مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی گفت: متاسفانه ساخت ساختمان‌های بلندمرتبه در ارومیه افزایش پیدا کرده و تبدیل به یک فرهنگ شده که این امر آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه را با مشکلاتی مواجه ساخته است.


به گزارش ایتنا از اسماعیل‌زاده افزود: در فاز چهارم افزایش سایت‌های بی‌تی‌اس استان، ۱۸۰ عدد نصب شد و در فاز پنجم قصد داریم ۲۴۰ عدد دیگر را به این تعداد اضافه کنیم. این تعداد که در در فاز پنجم، نصب و راه‌اندازی خواهد شد معادل ۴۰ درصد سایت‌های بی‌تی‌اس استان است.



وی افزود: با توجه به این‌که بررسی‌ها به نحوی انجام گرفته که تمامی نقاط شهر مشکلی در مساله آنتن‌دهی و پوشش نداشته باشند، امیدواریم مشکلات موجود با اتمام فاز پنج یعنی تا انتهای سال ۹۲ به طور کامل رفع شود که البته این امر مستلزم همکاری مردم است.



اسماعیل‌زاده با اشاره به این‌که سایت‌های بی‌تی‌اس خطری برای مردم ایجاد نمی‌‎کنند، گفت: از مردم می‌خواهم توجهی به شایعات نداشته باشند چرا که این سایت‌ها هیچ مشکل و تاثیر نامطلوبی بر روی سلامت افراد ندارند و ما برای تایید این مساله از مستندات کافی برخورداریم.



مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر ایجاد مشکل و خطرات جانی توسط امواج بی‌تی‌اس مشاهده نشده است و حتی نامه‌هایی را از سازمان‌های بهداشت و انرژی اتمی دریافت کرده‌ایم که خطرناک نبودن این سایت‌ها را تایید می‌کنند.

کد مطلب: 28193
نام شما
آدرس ايميل شما


امیر
feedback
جالب خوب تو نیویورک نیستیم اونوقت هیچ وقت آنتن نمیداد با کیا شدیم 80 میلیون
علی
feedback
Iran, Islamic Republic of
خیابان دانشگده جنب بانک رفاه تلفن همراهمان صدای بیسیم میدهد مکالمات مفهوم نیست یاد سربازی بخیر
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام