۰
plusresetminus
شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۹

رشد ۱۷۰ درصدی رجوع به رسانه‌ها از طریق فیس‌بوک

ایتنا- بسیاری از کاربران، از طریق لینک‌های رسانه‌های خبری وارد این سایت‌ها می‌شوند.
رشد ۱۷۰ درصدی رجوع به رسانه‌ها از طریق فیس‌بوک


شرکت فیس‌بوک اعلام کرد در یک سال گذشته حجم ترافیک انتقال یافته از فیس‌بوک به وب‌سایت‌های رسانه‌های دنیا ۱۷۰ درصد رشد داشته است. 


به گزارش ایتنا از ایسنا، فیس‌بوک از افزایش ۱۷۰ درصدی ارجاع ترافیک از فیس‌بوک به وب‌سایت رسانه‌هایی که لینک‌هایشان در فیس‌بوک قرار می‌گیرد خبر داده و اعلام کرد از سپتامبر۲۰۱۲ تا سپتامبر ۲۰۱۳ میزان ورود به وب‌سایت‌های رسانه‌های مختلف از طریق فیس‌بوک ۱۷۰ درصد رشد داشته است.


بر اساس آمار منتشر شده از سوی فیس‌بوک در یک سال گذشته رجوع به وب‌سایت تایم از طریق فیس‌بوک٬ ۲۰۸ درصد و بازفید ۸۵۵ درصد افزایش داشته است. 


یک تحقیق تازه از سوی موسسه مطالعاتی SimpleReach که تحلیل‌گر محتوای وب‌سایت‌های اجتماعی‌ست نیز تاییدکننده میزان اثرگذاری فیس‌بوک است. بر اساس این تحقیق ایجاد ترافیک از سوی فیس‌بوک به وب‌سایت‌های رسانه‌ها بیش از هر شبکه اجتماعی دیگر نظیر توییتر یا گوگل‌پلاس است. 


به گزارش دویچه وله، فیس بوک همچنین در وبلاگ خود نوشت که در طرحی آزمایشی که برای هفت روز با ۲۹ رسانه‌ دنیا به انجام رسانده در پی آن برآمده تا دریابد که تاثیر به روزرسانی بیش‌تر صفحات رسانه‌ها در فیس‌بوک میزان رجوع کاربران از فیس‌بوک به وب‌سایت‌های آن‌ها راچگونه تغییر خواهد داد؟
کد مطلب: 28117
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام