۰
plusresetminus
شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۰

اولین فصل درآمدزایی مایکروسافت از زمان مدیرعاملی بالمر

ایتنا - از زمانی که بالمر مدیرعاملی مایکروسافت را در اختیار گرفت، این نخستین باری بود که کارشناسان برای یک دوره زمانی سه ماهه خبر از افزایش درآمدهای مایکروسافت دادند.
اولین فصل درآمدزایی مایکروسافت از زمان مدیرعاملی بالمر


شرکت مایکروسافت گزارشی منتشر کرد که در آن وضعیت مالی غول نرم‌افزاری جهان در چهارمین فصل از سال مالی گذشته با جزییات کامل توضیح داده شده و نشان می‌دهد که این شرکت موفق به افزایش درآمدهای خود شده است.


به گزارش ایتنا، از زمانی که "استیو بالمر"(Steve Ballmer) پست مدیرعاملی شرکت مایکروسافت به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده نرم‌افزار در جهان را در اختیار گرفت، این نخستین باری بود که کارشناسان برای یک دوره زمانی سه ماهه خبر از افزایش درآمدهای مایکروسافت دادند.

البته باید توجه داشت که این روند چندان هم ادامه نخواهد یافت. زیرا بالمر در ماه ژوئیه از سال جاری میلادی اعلام کرد که در کمتر از یک سال آینده استعفا می‌دهد و از این پست کناره‌گیری می‌کند.

شرکت مایکروسافت در فصل چهارم از سال مالی گذشته موفق شد درمجموع ۵.۲۴ میلیارد دلار سود کسب کند که این رقم نسبت به درآمدهای آن در مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد بیشتر بود.

در این دوره زمانی سه ماهه شرکت مایکروسافت به‌ازای هر سهم خود در تالارهای بورس ۰.۶۳ دلار درآمد کسب کرد که با این اتفاق مجموع درآمدهای مایکروسافت طی دوره زمانی یاد شده با رشد ۱۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۸.۵ میلیارد دلار رسید.

در این دوره زمانی بالمر استراتژی One Microsoft را اجرا کرد که طی آن بخش دستگاه‌ها، خدمات مشتریان، ابزارها، نرم‌افزار، سیستم‌عامل و ... به صورت یکپارچه مدیریت شدند و تجربه پایانی نشان داد که این استراتژی مایکروسافت را بیش از گذشته به موفقیت‌های قبلی خود نزدیک کرده است.
 
کد مطلب: 28110
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام