۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۵

LinkedIn ایمیل‌های شما را روی سیستم‌عامل iOS می‌خواند

ایتنا - سرویس LinkedIn Intro قابلیت جدیدی است که هم‌اکنون برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل iOS عرضه شده است و ایمیل‌های شما را روی آن می‌خواند.
LinkedIn ایمیل‌های شما را روی سیستم‌عامل iOS می‌خواند


آیا شما هم می‌خواهید پیش از آنکه پیام رسیده در سرویس iOS Mail را باز کنید، اطلاعات بیشتری در مورد ارسال کننده ایمیل به‌دست آورید؟ این همان قابلیتی است که سرویس LinkedIn Intro در اختیار شما می‌گذارد.


به گزارش ایتنا از شماران سیستم، این اتفاق بسیار کاربردی و قابل ملاحظه است. اما برای آنکه بتوانید قابلیت جادویی یاد شده را مورد استفاده قرار دهید، باید همه ایمیل‌های خود را به سرور شبکه اجتماعی LinkedIn انتقال دهید.

سرویس LinkedIn Intro قابلیت جدیدی است که هم‌اکنون برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل iOS عرضه شده و بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

سرویس Intro شباهت زیادی به Rapportive دارد که شرکت گوگل پیش‌تر برای سرویس پست الکترونیکی Gmail عرضه کرده بود. در این قابلیت گوگل به مشترکان خود امکان می‌داد پیش از باز کردن پست الکترونیکی اطلاعات کامل را مربوط به ارسال کننده پیام از LinkedIn و دیگر شبکه‌های اجتماعی در اختیار بگیرند.

با این قابلیت جدید کاربران می‌توانند پیش از آنکه پست الکترونیکی رسیده را باز کنند، تمام اطلاعات مربوط به ارسال کننده پیام را از شبکه‌های اجتماعی مختلف در اختیار بگیرند و آن‌ها را مطالعه کنند.
کد مطلب: 28108
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
تمامش زیر سر رژیم امریکا هست
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام