۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۲

درخشش پاندا سکیوریتی در آزمون AV-COMPARATIVE

ایتنا - این موسسه در این آزمون از ۷۱۶ آدرس اینترنتی مخرب استفاده کرده بود که در حدود ۳۹۰ عدد از این آدرس‌ها قبلا مورد استفاده قرار گرفته و سیستم کاربران را آلوده ساخته بودند.


موسسه AV-Comparative در آخرین بررسی های خود از نحوه عملکرد آنتی ویروس ها در محیط‌های واقعی و مواجهه با تهدیدات دنیای مجازی، نشان داد آنتی ویروس پاندا با اختلاف بسیار زیاد در مقایسه با سایر نرم افزارهای امنیتی توانسته است ۱۰۰ درصد تهدیدات را شناسایی کند.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، در این آزمون موسسه AV-Comparative به عنوان یکی از موسسات معتبر در مقایسه آنتی ویروس ها و بررسی عملکرد آنها، راه حل های امنیتی آنتی ویروس ها را در مواجهه با خطرات در دنیای واقعی و میزان حفاظت آنها و همچنین هشدارهای اشتباه هریک از آنها در شناسایی خطرات بررسی کرد و آنتی ویروس پاندا توانست بدون ثبت هیچگونه هشدار خطا و همچنین شناسایی ۱۰۰ خطرات نمره کامل را از آن خود کند.

این موسسه در این آزمون از ۷۱۶ آدرس اینترنتی مخرب استفاده کرده بود که در حدود ۳۹۰ عدد از این آدرس‌ها قبلا مورد استفاده قرار گرفته و سیستم کاربران را آلوده ساخته بودند. این به این معنی است که میزان آسیب پذیری هر یک از آدرس های مخرب قبلا سنجیده و مورد بررسی قرار گرفته بودند.

آنتی ویروس پاندا در کنار تنها یک آنتی ویروس دیگر توانسته است، با شناسایی ۱۰۰ درصد تهدیدات و بدون ثبت هیچ هشدار اشتباهی نشان Advane+ را کسب کند.
 
کد مطلب: 28054
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام