۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۴

معرفی شرکت مهندسی نرم‌افزار رایورز

ایتنا - رایورز با ۲۵ سال سابقه فعالیت مستمر و ارزش‌افزا در در تولید و ارائه محصولات نرم‌افزاری کاربردی یکپارچه در جهت نظم‌دهی و ارتقاء سطح بهره‌وری مشتریان از فرآیند مستمر نوآوری تکنولوژیک و محصول برخوردار است و جهت‌گیری آن به سمت محصولات مستقل از پلاتفرم خاص می‌باشد.


شرکت مهندسی نرم‌افزار رایورز در اوایل سال ۱۳۶۸ توسط جمعی از فعالین حرفه نرم‌افزار تأسیس گردید. از همان ابتدا با هدف استقرار سيستم‌هاي اطلاعات مديريت(MIS)، دو جهت‌گیری مکمل و موازی
- تولید و عرضه سیستم‌های کاربردی تیپ با قابليت انطباق‌پذيري
- ارائه راهکارهای جامع اختصاصی مشتمل بر مجموعه سیستم‌ها و روش‌های اجرایی
در دستور کار قرار گرفت.

این شرکت با ۲۵ سال سابقه فعالیت مستمر و ارزش‌افزا در در تولید و ارائه محصولات نرم‌افزاری کاربردی یکپارچه در جهت نظم‌دهی و ارتقاء سطح بهره‌وری مشتریان از فرآیند مستمر نوآوری تکنولوژیک و محصول برخوردار است و جهت‌گیری آن به سمت محصولات مستقل از پلاتفرم خاص می‌باشد و با ارائه:
- راهکارهای مبتنی بر سیستم‌های اطلاعاتی عملیاتی یکپارچه (RayMIS)
- سیستم‌های مدیریت منابع سازمانی ویژه بنگاه‌های اقتصادی خصوصی(ERPI)
- سیستم‌های لجستیکی سازمان‌های دولتی با رویکرد ERP
- ابزار هوشمندی کسب‌وکار (BI)
- سیستم مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار (RayBPMS) با رویکرد استقرار نظام‌های فرآیندمدار در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و بنگاه‌های خصوصی
- پورتال‌های سازمانی جهت ارائه خدمات الکترونیکی
- هم‌چنین خدمات مشاوره جهت تغییر بنیادی و ارتقاء کیفی سازمان مشتری (از منظر استراتژی و اهداف، تکنولوژی، فرآیندها و منابع انسانی)
سبد کاملی از محصولات و خدمات را جهت ارائه راهکارهای جامع به مشتریان، تدارک دیده است.

گروه شركت‌هاي رايورز با عرضه محصولات نرم‌افزاری، ارائه خدمات مشاوره، نظارت و آموزش در قالب راهكارهاي جامع مبتني بر فاوا، به عنوان برند مطرح و یکی از شرکت‌های برتر داخلی در حوزه کاری خود نقش تعیین کننده‌ای در فضای کسب‌وکار بازار داخلی ایفاء نموده و در تدارک حضور در بازارهای هدف خارجی در دسترس نیز می‌باشد.
رایورز به عنوان سازمانی چابک، شبكه گسترده و یکپارچه‌ای از شعب، نمايندگي‌ها، شرکت‌های همکار تخصصی و مشاورین مستقل را مدیریت می‌کند.

سرعت و دقت در ارائه راهكارهاي امن، يكپارچه، كارا و با كاربري آسان، با تكيه بر تجربيات موفق، استانداردها و تكنولوژي روز صورت مي‌گيرد.
این امر باعث شده است كه مشتريان ما را يك شريك و همراه قابل اتكاء و ارزش‌آفرين بشناسند كه نه تنها براي هر خواسته مرتبط ايشان در زمینه کاری پاسخي دارد، بلكه نيازهاي آينده كسب و كارشان را نيز در حوزه فناوری اطلاعات پيش‌بيني مي‌كند و لذا بخش عمده‌اي از موفقيت خود را متاثّر از همراهي رايورز مي‌دانند.

بیش از ۳۰۰۰ مشتری فعال در زمینه‌های مختلف صنعتی، خدماتی و ... که حدود ۳۸% از آنها روی تابلوی بورس هستند، خود گواهی بر این مطلب می‌باشد.
اخذ گواهی‌نامه‌های بین‌المللی (Tick IT در طراحی، تولید و پشتیبانی نرم‌افزار، ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸) و رتبه ۱ در چند رسته اصلی مرتبط با حوزه کاری –اعم از تولید نرم‌افزارهای به سفارش مشتری، بسته‌های نرم‎افزاری و پشتیبانی نرم‌افزار- از شورای عالی انفورماتیک نیز برگ‎های زرین دیگری از تلاش رایورزیون را جهت افزایش کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده به مشتریان نمایان می‌سازد.
رشد روزافزون رايورز نتيجه تلاش نيروهاي متخصّصي است كه به عنوان ارزشمندترين دارايي شركت، احساس مالكيت و اثربخشي دارند و رايورز را محيطي مي‌دانند كه با فرهنگ متعالي خود امكان بروز خلاقيّت و ابتكار را فراهم کرده و رشد مالي و حرفه‌اي کارکنان، تأمین‌کنندگان و سهام‌داران را در ترازی بالاتر از سایر فعالان در حرفه، تضمین می‌نماید.
در حال حاضر، بیش از ۴۰۰ نیروی متخصص و کیفی در رایورز مرکزی و شعب این شرکت در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات به مشتریان می‌باشند.

رایورز در یک نگاه
۲۵-  سال سابقه فعالیت مستمر و ارزش‌افزا در صنعت نرم‌افزار
- بیش از ۳۰۰۰ مشتری فعال در زمینه‌های مختلف صنعتی، خدماتی و...
- بیش از ۴۰۰ نیروی متخصص و کیفی
- اخذ گواهی‌نامه‌های بین‌المللی (Tick IT در طراحی، تولید و پشتیبانی نرم‌افزار، ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸)
- رتبه ۱ در چند رسته اصلی (مرتبط با حوزه کاری) از شورای عالی انفورماتیک
- پوشش جغرافیایی گسترده از طریق شبکه همکاران رایورز
- انجام پروژه‌های خدمات مشاوره جهت تغییر بنیادی سازمان
بیش از ۳۸% از مشتریان رایورز روی تابلوی بورس
کد مطلب: 28045
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام